Home

Domov > Trening inovativnosti v poslovnih modelih > Trening

 
 

TRENING

Inovativnost poslovnih modelov

datum trening inovativnost poslovnih modelov sreda november 26 - 39

Sreda, 26.11.2014
Trening se prične ob 10. uri.

 

Lokacija predstavitve knjige Oblikovanje poslovnih modelov Ljubljana - 39

Ljubljana

Prijava na trening bo možna kmalu. Do takrat vas vabimo, da se vpišete na listo Oblikovanje poslovnih modelov in bodite med prvimi obveščeni o dogodkih, ki jih pripravljamo:

Prijava na listo >>

 
 
 
 

ZAKAJ TRENING INOVATIVNOSTI V POSLOVNIH MODELIH?

Trening za trajnostno rast vaše družbe, vašega podjetja ali za zagon vaše (nove ali stare) ideje

Kaj so vrednosti, ki jih ponuja vaša družba?
Kaj so problemi, ki jih rešujete? Kaj so rešitve, ki jih ponujate?
Upoštevate intuicijo, dajete pozornost odnosom? Kako vključujete
racionalnost, kako obravnavate stroške? Kaj so vaši viri, kakšne so
aktivnosti, kdo so vaši partnerji?

Poslovni modeli so danes zelo dinamični. Premaknili so se od več-desetletne naravnanosti na nivo nekaj let, morda mesecev, če pretiravamo – vsakdana. Negotovo družbeno-gospodarsko okolje se malodane spogleduje s spreminjanjem poslovnih modelov iz dneva v dan.

Kaj vam torej zagotavlja trajnostno rast, napredek, kontinuiteto vašega posla?

Na treningu inovativnosti v poslovnih modelih bomo oblikovali in predvsem iskali nove poslovne modele s pomočjo Kanvasa poslovnih modelov, ki ga danes uporablja že več kot 5.000.000 uporabnikov.

Metodologija, ki bo v uporabi na treningu je bila predstavljena v knjigi »Business Model Generation«, ki je globalna uspešnica, prevedena v več kot 30 jezikov in je bila proglašena za poslovno knjigo leta 2011 v Nemčiji.
 
 
 

Povezujemo dizajn kot mišljenje (»Design Thinking«) s konstruktivnimi strategijami razvoja v nove in inovativne poslovne modele za doseganje trajnostne rasti vseh vrst organizacij.

ZAKAJ SE OBLIKUJE VEČ POSLOVNIH MODELOV?

Po drugi svetovni vojni, v t. i. baby boom generaciji so organizacije prepuščale oblikovanje poslovnega modela izključno vodstvom, morebiti celo samim izvršnim direktorjem.

Tisti direktorji, ki so uspeli najti ustrezen poslovni model, so se morali predvsem izuriti v izvedbi tega modela. Tako so nekateri direktorji največjih organizacij preživeli celotno kariero znotraj enega poslovnega modela. Najkasneje z globalizacijo konec osemdesetih let prejšnjega stoletja se je to klasično obdobje končalo. Danes se vrednosti ustvarjajo ne le z vrednostjo za uporabnike temveč tudi z oblikovanjem novih poslovnih modelov.

Slovenija je samostojna država polnih dvajset let in še malo. In po osamosvojitvi se je zdelo, da bomo ena taka majhna, vitka a uspešna država. Skratka, zdelo se je, da bomo kot Švica. In številne prodorne organizacije v Švici resnično dosegajo debele vrednosti. To je motivacija za trening Inovativnost novih poslovnih modelov – oblikovati platformo, kjer udeleženci dobijo možnost osvojiti novi jezik oblikovanja poslovnih modelov.

 
 
 

 

KAJ JE KLJUČNI RAZLOG ZA OBLIKOVANJE NOVIH POSLOVNIH MODELOV?

Še posebej v večjih organizacijah je ključni razlog za oblikovanje novih poslovnih modelov v zmanjševanju tveganja. Zmanjšanje tveganja možnosti lastnega izginotja. Spreminjajo se namreč celotne industrije. Nekatere še posebej hitro. Organizacije, ki so še včeraj veljale kot zgleden in uspešen primer inovativnosti, danes enostavno ne obstajajo več. Zato se iščejo novi načini širjenja ponudbe in zagotavljanja rasti organizacij.

 
 
 

Si predstavljate, da bi ljudje nehali kupovati avtomobile? Se sliši smešno? Morebiti. Pomembneje je, da ima vaša organizacija pripravljen vsaj scenarij kaj dejansko narediti v takem podobnem primeru. In nekatere najprodorneje avtomobilske družbe na svetu vlagajo v dizajn razmišljanje in eksperimentirajo z novimi poslovnimi modeli, ki več ne predvidevajo lastništva avtomobila. Kako je s tem v vaši organizaciji (tudi če niste proizvajalec avtomobilov)?

Nekatere organizacije, tudi nekatere izmed največjih na svetu so uspele dokazati, da je možno dizajn in dizajn razmišljanje vsaditi v sam DNK organizacije.

 

KAKO SE POVEZUJE DIZAJN RAZMIŠLJANJE S KANVASOM POSLOVNIH MODELOV?

Za oblikovanje uporabniške izkušnje, tudi v oblikovanju poslovnih modelov, je nujno t. i. dizajn razmišljanje. Kaj je dizajn razmišljanje? Po definiciji je dizajn razmišljanje produktivna povezava analitičnega (racionalnega) in intuitivnega (ustvarjalnega) mišljenja.

Zato na delavnici oblikujemo poslovne modele prek Kanvasa poslovnih modelov, ki zahteva združevanje intuitivnega in racionalnega mišljenja v celovito zgodbo.

Na delavnici Kreiranje novih poslovnih modelov boste v odvisnosti od števila udeležencev oblikovali med osem in dvajset poslovnih modelov.

Organizacije morajo biti danes uporabniško-orientirane in ne več le zazrte same vase. Uporabniška izkušnja izkušnja je še posebej ključna za vse nove organizacije. Tu je ključ razvoja inovativnost in rasti organizacij. Danes ni več preprosto ugotoviti kaj je problem? Kaj je tisto kar uporabniki dejansko rabijo? Kaj je vrednost? Če znate postaviti ta vprašanja znotraj vaše organizacije ste na dobri poti, da postanete nepremagljiva, trajnostno uspešna organizacija.

 

Najbolj prodorne organizacije na svetu danes oblikujejo konstruktivne strategije, ki definirajo kako neka organizacija preseže izključno konkurenčnost, tako da postane radikalno bolj uporabna ljudem skupnostim in prihodnjim generacijam kot njeni tekmeci. Zato boste na delavnici dejansko doživeli izkušnjo oblikovanja novih poslovnih modelov, v odvisnosti od števila udeležencev delavnice boste med osem pa vse do dvajset ali več poslovnih modelov. Za trajnostno uspešnost vas in vaše organizacije.

 

Oglas Kako bi vi vaš poslovni model oblikovali? za delavnico Oblikovanje novih poslovnih modelov

Advertisements

Komentirajte:

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava /  Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava /  Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava /  Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava /  Spremeni )

Connecting to %s