Domov > Trening inovativnosti v poslovnih modelih > Trening > Kaj je Kanvas poslovnih modelov
TRENING
Prijava na trening bo možna kmalu. Do takrat vas vabimo, da se vpišete na listo Oblikovanje poslovnih modelov in bodite med prvimi obveščeni o dogodkih, ki jih pripravljamo:
VSEBINA TRENINGA
Na treningu Inovativnost poslovnih modelov oblikujemo in predvsem iščemo nove poslovne modele z uporabo Kanvasa poslovnih modelov. Kanvas danes uporablja že več kot 5.000.000 uporabnikov, tako v nekaterih največjih in najbolj prodornih gospodarskih družbah, v globalnih inštitucijah kot je Svetovna banka ter tudi v t.i. zagonskih (ali »start-up«) podjetjih.
Najlažje si je Kanvas predstavljati v treh delih: Prvi, osrednji del Kanvasa poslovnih modelov je ponudba vrednosti. Kaj je osrednja vrednost, ki jo ponujamo?
Vprašamo se, kaj je problem, ki ga rešujemo? In hkrati, kaj je rešitev, ki jo ponujamo?
Desni del kanvasa, je t.i. intuitivni del. Pravijo, da imajo ženske bolje razvito intuicijo, zato bi naj bile bolj primerne za oblikovanje kupcev (da, oblikovanje kupcev), distribucijskih poti, odnosov s kupci in nenazadnje virov prihodkov. In tretji, levi del kanvasa je stroškovni ali racionalni del. Katere ključne vire, aktivnosti in partnerje rabimo? In nenazadnje, kakšna je struktura ključnih stroškov?
Prvi trening je namenjen udeležencem vseh zahtevnostnih stopenj, tako začetnikom kot izkušenim poslovnežem. Vsem, ki želijo spoznati novi jezik oblikovanja poslovnih modelov. Posebej smo zasnovali tudi drugi dan, ki je namenjen zahtevnejšim uporabnikom, predvsem tistim, ki osnove oblikovanja poslovnih modelov že poznajo in hočejo nove zamisli in spremembe takoj aplicirati v ustrezen vzorec poslovnih modelov.
KAKO POTEKA TRENING
Trening poteka v treh delih.
Prvi del je uvajalni. Uvodoma bo razloženo zakaj sploh rabimo poslovno modeliranje na zabavnem primeru iz vsakdanjega življenja. Odgovorili bomo na vprašanje kako prodorne organizacije dosegajo vrednosti in predstavljen bo Kanvas poslovnih modelov.
Po odmoru se v drugem delu najprej predstavi zelo znani primer Nespresso (video, 3:51 minut). In potem se oblikovanje poslovnih modelov tudi res začne. Udeleženci boste oblikovali poslovne modele na izbranem primeru. Velik poudarek bo tako na predstavitvi poslovnih modelov kot na skupinskem sodelovanju.
In v tretjem, zaključnem delu, bomo izvedli t.i. »Pitch one business model«. Oblikovali bomo morebiten novi, inovativni izbrani poslovni model. Vse oblikovane poslovne modele bomo ocenili in najboljšega tudi nagradili.
Trening je precej intenzivne narave, traja sedem ur, ves čas se ustvarja zelo pozitivna skupinska dinamika. Predvideni so trije odmori, dvakrat po petnajst minut in glavni odmor za toplo malico.
PROGRAM TRENINGA
10:00 – 10:30 prihod udeležencev, kava in rogljiček
10:30 – 12:00 uvodno predavanje, predstavitev in primeri oblikovanja poslovnih modelov
12:00 – 12:15 odmor
12:15 – 13:45 oblikovanje obstoječih in novih/inovativnih poslovnih modelov po skupinah
13:45 – 14:15 odmor za toplo malico
14:15 – 15:30 zaključni primeri poslovnih modelov
15:30 – 15:45 odmor
15:45 – 17:00 »Pitch One Business Model«
Program 2. dan:
10:00 – 10:30 prihod udeležencev, kava in rogljiček
10:30 – 12:00 predstavitev novih vzorcev poslovnih modelov
12:00 – 12:15 odmor
12:15 – 13:45 oblikovanje novih vzorcev p. modelov
13:45 – 14:15 odmor za toplo malico
14:15 – 15:30 novi vzorci poslovnih modelov
15:30 – 15:45 odmor
15:45 – 17:00 »Battle of the Business Model Patterns«