Home

Domov > Trening inovativnosti v poslovnih modelih > Trening > Arhiv

 
 

TRENING

Inovativnost poslovnih modelov

Lokacija za trening Inovativnosti poslovnih modelov v Ljubljani

Prestavljeno zaradi logističnih razlogov.
Novi datum in novo lokacijo bomo objavili kmalu.

 

Lokacija predstavitve knjige Oblikovanje poslovnih modelov Ljubljana - 39

Ljubljana

Prijava na trening bo možna kmalu. Do takrat vas vabimo, da se vpišete na listo Oblikovanje poslovnih modelov in bodite med prvimi obveščeni o dogodkih, ki jih pripravljamo:

Prijava na listo >>

 
 
 
 

ARHIV

Odzivi udeležencev

Oblikovanje poslovnih modelov

Maribor, 24. & 25.10.2013

Maribor
Poslovno proizvodna cona Tezno
Gurmanski hram, Zagrebška c. 92

Več o delavnici >

+ Helena Franca, industrijska oblikovalka

»Delavnica je bila dinamična in je vsekakor ponudila veliko zanimivih iztočnic.

Izhodišče je bilo oblikovanje poslovnih modelov, vendar tovrstna izkušnja zajema tudi aspekte timskega dela, prilagajanja novim situacijam, hitrega razmišljanja in optimizacije delovanja.

Pohvalno je, da je bil poseben poudarek namenjen predstavitvi »Design thinking« procesa, ki ima ključno vlogo pri snovanju novih poslovnih modelov in posledično velik vpliv na dolgoročni razvoj podjetij.«
 

+ Danilo Kozoderc, moderator, trener in svetovalec, direktor podjetja Vizor

»Najprej splošna ocena delavnice: Zadovoljen!

V preteklosti sem že bil sem na eni podobni kratki delavnici. Sam sem tudi že uporabljal Kanvas pri razmisleku o lastnem modelu in Kanvas vnašal tudi v nekaj usposabljanj, ki sem jih izvajal. Od delavnice sem pričakoval, da bom poglobil znanje, in da bom lahko delal na lastnem poslovnem modelu.

V oblikovanju lastnega poslovnega modela vidim ključno težavo v razdrobljenosti. Veliko manjših področij, ki jemljejo čas in energijo in komaj sestavijo celoto s finančnega vidika. Imajo pa skupni imenovalec in izzivi je, kako preko tega skupnega imenovalca vse to povezati ali pa morda nekatere stvari odrezati.

Na delavnici je bilo moje počujte prijetno. Odporov ni bilo. Všeč mi je bil način učenja z delom.

Še bi se kdaj udeležil podobne delavnice. Z veseljem bi delal podrobno na enem poslovnem modelu v več iteracijah. In tudi pridobil kakšna znanja o samem oblikovanju modelov.

Ključna vrednost, ki sem jo pridobil na delavnici je zavedanje, da je treba delati prototipe poslovnih modelov. Ni potrebno, da nujno uporabiš zelo veliko časa za posamezno iteracijo.

Na delavnici so mi bile najbolj všeč hitre izdelave poslovnih modelov in igra špageti. Najmanj všeč mi je bil kak del gostujočega predavanja.

Če naštejem tri stvari z delavnice, ki so mi najbolj koristile:

  • Način dela, ki je bil zelo dinamičen in sodelujoč. Delo v skupinah in časovna omejitev – to mi daje navdih za lastna usposabljanja. Markov rahlo provokativen način me tudi navdihuje pri lastnem delu.
  • Sam trening izdelave poslovnih modelov.
  • Štiri variante poslovnega modela za moj primer.

Delavnico bom priporočil drugim, ker bodo izboljšali veščino oblikovanja poslovnih modelov, ki je koristna pri razmisleku o lastnem podjetju, projektu. Če pa že imajo konkretno idejo ali celo podjetje bodo vzpodbujeni, da to prevrednotijo – premislijo.«
 

+ Tina Koder Grajzar, oblikovalka avtorske idrijske čipke

»Delavnica je bila zame poučno in zanimivo doživetje. Nanjo sem prišla brez izdelanih pričakovanj, na moževo pobudo. On je za delavnico izvedel prek Facebooka. Ker sva oba “free-lancerja” sva vedno vesela kakšne – še posebej seveda brezplačne! – priložnosti za pridobivanje novih znanj. In sva pršla v Maribor.

Delam kot samostojna ustvarjalka v kulturi, oblikujem in prodajam izdelke z avtorsko (po mojih vzorcih izdelano, sodobno) idrijsko čipko. Z oblikovanjem poslovnih modelov se neposredno še nisem spoznala, sem se pa tega področja že par krat dotaknila – najprej na fakulteti, pri predmetu podjetništvo (v okviru študija Oblikovanje tekstilij in oblačil na NTF UL), nato v skupini mladih podjetnikov pri GZS pa še kdaj mimo grede. Moje področje dela – unikatno oblikovanje – je sicer zelo specifično in nekatere stvari (tudi iz delavnice) težko apliciram nanj. Predvsem se pri meni vse dogaja na zelo »mikro« ravni. Kljub temu pa je bila delavnica zame koristna.

Všeč mi je bilo zlasti to, da smo v središče postavili kanvas, ki smo ga imeli ves čas pred sabo in ga prek nalog postopno memorirali. Ta pristop se mi je zdel zelo zanimiv in tudi učinkovit, me je pa v začetku kar malo prestrašil – pričakovala sem namreč, da bom imela kot poslušalka dosti bolj pasivno vlogo in kar nekaj časa sem rabila, da sem preklopila in se aktivirala.

Časovni intervali za pripravo rešitev so bili za moje pojme kar malo prekratki, sploh na začetku, ko smo se še seznanjali s posameznimi področji na kanvasu pa tudi med člani skupine. Mogoče bi bilo smiselno, da se čas od naloge do naloge postopoma krajša in ni ves čas enak.

Zanimivo se mi zdi, da sem bila po koncu delavnice še vedno polna energije. Po štirih urah bolj »klasičnih« predavanj sem navadno zbita.

Seveda vas bom delavnico z veseljem priporočila še komu. Pohvaliti moram Markov profesionalni pristop in komunikacijo pred, med in tudi zdaj po delavnici.

Hvala in lep pozdrav.«
 

+ Borut Jurišić, strokovni sodelavec, Mariborska razvojna agencija

»Kot sem že na delavnici svetoval, bi jaz osebno vsekakor pred Kanvasom udeležencem podal še kakšno »pred-zgodbo«, prek katere bi se našli v vrednostni verigi (kot jo definira Skinner – London Business School). To se je pokazalo zelo potrebno, ko smo delali primer izobraževalnega zavoda. Zakaj? Preprosto. Tedaj se je videlo, da imamo tri povsem raznovrstne ponudbe in ne vemo, kam se lahko s katero postavimo. Če bi bila razdelana vrednostna veriga, bi vedeli kam spadamo (se pravi, kar imamo v rokah, da lahko na tem gradimo naš poslovni model).

Drugače pa – žal moram dati eno kritiko…
Vse skupaj me je spominjalo na osnovnošolsko blok uro, v kateri se vidi, da je učitelj slabo pripravljen. Šlo je za skupinsko delo, kjer bi naj vsaka skupina predstavila to, kar je delala – ostale pa poslušale – nato pa delale naslednji primer. Nikjer ni bilo časa za refleksijo nad povratnimi informacijami, ki jih je katerakoli skupina dobila. Pričakovalo pa se je, da bodo vse skupine tiho poslušale razlago za naslednjo skupino. Se pravi – do pavze, kjer bi končno lahko govorili o kakšnem primeru, bi bilo že toliko informacij, da si jih večina več ne zapomni in refleksija več ni smiselna. Toda, če ne moreš znotraj skupine, s katero si nekaj delal narediti analize tega kar si delal, si nič ne zapomniš in ne moreš svojega znanja (ki ga pridobivaš) ponotranjiti ali resnično usvojiti. To je spominjalo na reševanje matematičnih enačb, kjer vsak pride k tabli in rešuje, brez da bi lahko zares razumel, kaj dela.

Seveda pa so bile tudi močne točke izobraževanja, ki pa niso bile najbolj poudarjene: npr. Kanvas je lahko super orodje za »pitching« – se pravi, da je lahko to odlična podlaga za predstavitev zamisli, zlasti ko se zbirajo finančna sredstva za izvedbo poslovnega načrta. Vsekakor pa je bil zelo dobrodošel tudi »manchmellow« test, saj se je izkazalo, da marsikdo preveč razmišlja in premalo oz. prepozno prične konkretizirati svoje zamisli.

Upam, da bodo moje povratne informacije pomagale pri bodočih izobraževanjih za bodoče udeležence.«
 

Oblikovanje poslovnih modelov

Ljutomer, 18. & 19.10.2013

Ljutomer
Pomurski tehnološki park
Prešernova ul. 2, konferenčna dvorana

Več o delavnici >

+ Nives Sapač, projektni vodja, Pomurski tehnološki park

»Delavnica »Oblikovanje poslovnih modelov«, katere sem se udeležila v PTP Ljutomer je bila zelo zanimiva…

Vsak posameznik je preizkusil sebe, ugotovil na kaj je pozoren in na kaj premalo. Naučila sem se, da za učinkovit poslovni model moramo združiti realna in emocijska pričakovanja. Delo na primerih ti da realno sliko osebnega pristopa do reševanja in zastavitve pravega poslovnega modela za tvoje podjetje.

Najbolj mi je bila všeč, kratka in razumlijva predstavitev Kanvasa oblikovanja poslovnih modelov, delo v skupinah ter na koncu analiza vsake skupine in predelava pravilne končne rešitve.

Z delavnico sem dobila potrditev, da je moje zastavljanje in oblikovanje poslovnih modelov dobro. Takih in podobnih delavnic bi se v bodoče z veseljem udeležila, saj ti v kratekem času, dajo ogromno.

Še enkrat hvala in lep pozdrav.«
 

+ Mitja Milič, vodja ZC Korak

»Osebno sem bil z delavnico zadovoljen, saj sem potreboval potrditev, kako in kaj naprej pri svoji karieri.

Pridobil sem dodatno samozavest in dobil odgovore o moji dilemi. Mislim, da sem na pravi poti, parv tako mislim, da sem se zadeve lotil na pravi način. Dobil sem tudi dodatne ideje, predvsem pa primerno orodje, za večjo sistematičnost pri svojem delu.

Z veseljem se bom udeležil še kakšnih izobraževanj v prihodnosti, ko bo to seveda mogoče.«
 

+ Majda Robić, izvršna direktorica/World Hemp Congress

»Delavnica odpira popolnoma nova obzorja v pripravi poslovnih načrtov, kjer predstavljeni model odpira obstoječe luknje v sami postavitvi sistema.

World Hemp Congress ekipa, je s pomočjo znanja iz delavnice postavila popolnoma na glavo poslovni načrt za tuje znane investitorje, ker smo se spopadli z obstoječimi luknjami v sistemu projekta Evropski razvojno tehnološki center industrijske konoplje in novimi možnostmi financiranja; dodatno bomo obdelali še nove izvirne načine financiranja sistema ter utrjevali hrbtenico projektu…; seveda zaradi novega znanja iz delavnice…

Želja našega mednarodnega tima (Avstralija, p. Benheim – največji pridelovalec konoplje v svetovnem merilu; Valerio Zuccrini – Italija inovator in predavatelj; in nemškega BMW tima, ki se ukvarja z konopljino inovacijo BMW avtomobila) je, da se delavnica priredi in ponovi samo za vodilne mednarodne partnerje projekta avgusta naslednje leto na World Hemp Congress-u.

Individualni pristopi delavnice odpirajo v našem timu nova obzorja.

Hvala!«
 

Oblikovanje poslovnih modelov

Ljubljana, 7. & 8.10.2013

delavnica za

Consensus,
Beethovnova ul 9,
Ljubljana

Več o delavnici >

+ Luka Madjar, mlajši svetovalec

»Prvič sem za oblikovanje poslovnih modelov slišal leta 2010 na poletni šoli na Nizozemskem, in potem še 2011 na Dunaju. V prvem in drugem primeru jih mentorji niso znali uporabljati na tak način. Bolj so nam služili za to, da smo dobili nek makro pogled, na kaj vse potrebno pomisliti, ko razmišljaš o poslovni ideji. Bistvena razlika je tudi, če Kanvas poslovnih modelov uporabljaš v družbi študentov brez realnih poslovnih izkušenj ali tako kot je bilo to na naši delavnici – ta druga izkušnja z Markom je bila boljša.

Pričakovanja pred delavnico… Videl sem predvsem priložnost, da se kot ekipa odmaknemo od dnevne rutine – imamo en koristen »team building«, pogledamo stvari iz neke sveže perspektive, se spoznamo z metodo, ki bi nam koristila pri delu v prihodnje.

Na delavnici sem se dobro sem se počutil. Delavnica je bila 100 % odmik od dnevne delovne rutine. Časovna omejitev na devet minut za oblikovanje posameznega modela je sicer stresna ampak razumem njeno poanto. Imam v načrtu, da se še udeležim podobne delavnice. Po tej delavnici mi je bolj jasen potencial uporabe metode in jo bom tudi sam po mojem še uporabljal.

Najbolj všeč na delavnici mi je bilo videti timsko in dinamično delo celotne firme in zunanjih sodelavcev. Najmanj me je zadovoljila devet minutna omejitev in premalo fokusa pri oblikovanju poslovnih modelov še posebej drugi dan, ko smo delali konkretne primere. Če naštejem najbolj koristne zadeve: + timsko delo; + treniranje metodologije oblikovanja poslovnih modelov, ki je precejšen odmik od metodologije vsakdanjega dela upravljanja odnosov z javnostmi.

Delavnico bom priporočil ekipi Regionalnega centra kreativne ekonomije na RRA LUR in kolegu, ki prevzema družinsko podjetja in se ukvarja s problemom menjave generacij, krize v poslu in pomanjkanjem vizije razvoja ter zasedenih sodelavcev.«
 

+ Darinka Pek Drapal, direktorica

»Pred delavnico nisem bila seznanjena z metodologijo oblikovanja poslovnih modelov. Kljub temu so bila pričakovanje pred delavnico kar precejšnja. Mogoče celo prevelika (ugotavljam za nazaj). Kot direktorica Consensusa seveda moram aktivno sodelovati pri oblikovanju poslovnih modelov.

Težav v oblikovanju poslovnih modelov vidim kar nekaj; predvsem se mi zdi, da moraš pred oblikovanjem precej dobro analizirati situacijo (posnetek stanja); delo na poslovnih modelih – kot smo ga vadili ta dva dni, se mi zdi bolj »wish list« kot resno delo. Zelo sem namreč skeptična do opredeljevanja prihodkov, če govoriš o medlo opredeljenih ciljnih skupinah brez nekega poglobljenega vedenja ali boš sploh lahko prišel do teh ciljnih skupin ali ne.. manjka mi nabor ovir in natančen opis konkurence, opis trga, kamor vstopaš oziroma želiš vstopiti… ker se mi zdi to ključno za opredelitev poslovnega modela (v čem bom drugačen, v čem bom boljši, kako bom to komuniciral itd..). To so vse neznanke, ki na poslovni model zelo vplivajo.. Sploh pa se sprašujem ali je predstavljeni poslovni model uporaben pri našem delu in pri načrtovanju, načrtovanju česa? Razvoja Consensusa kot celote, razvoju novih produktov, itd.. Skratka predstavljeni poslovni model se mi v primeru Consensusa ne zdi tako učinkovit, da bi bilo lahko zaradi njega uspešnejši… in to so pravzaprav problemi, ki jih vidim pri oblikovanju našega poslovnega modela.

Na sami delavnici sem se sicer dobro počutila. V prihodnje ne vem, če bi se še udeležila podobne delavnice na zahtevnejši stopnji, ker si trenutno ne znam predstavljati, kaj bi to bilo? Ključna vrednost, ki sem jo pridobila delavnici, je timsko delo oz. »team building«.

Najbolj mi je bilo všeč na delavnici to: + da smo skorajda na novo spoznali, kako pomembno je razmišljanje v timu (ker smo na Consensusu v glavnem sami individualisti); to, + da je Marko dokaj dobro manevriral med nami in nas držal v redu in disciplini, ker smo (posledica individualizma) včasih težko ukrotljivi… skratka disciplina.

Najmanj so mi bili všeč izbrani primeri, ker sem (vsaj jaz) že zelo dobro poznala Nespresso in Tato in se res nisem ničesar novega naučila ob teh dveh primerih; ker so bili izbrani produkti in ne storitve; ker primeri niso bili dovolj analitično razloženi ampak tako zelo na neki javno/prepoznavni osnovi, ki jih pozna vsak, ki je kdaj odprl kakšen poslovni/tuj medij. In tudi od uvodnega predavanja sem malce več pričakovala – bolj poglobljeno, mogoče več teorije… problem je najbrž tudi v tem, ker mi moramo zaradi svojih naročnikov ves čas razmišljati o upravljanju, vodenju, njihovih storitvah in produktih in to zelo celovito. Smo drugačni kot najbrž kakšno podjetje, ki nima tovrstne širine kot jo imamo mi v razmišljanju (vsaj nekateri).

Če naštejem tri zadeve, ki so mi na delavnici najbolj koristile: + barvno razmišljanje; + timsko delo; + hitrost in učinkovitost.

Ali bi delavnico priporočila prijateljem in znancem? Na to vprašanje sedaj ne znam odgovoriti, ker pač žal nimam prijateljev in znancev, ki bi potrebovali oblikovanje poslovnih modelov. Mogoče bom ob kakšnem specifičnem problemu katerega od naših naročnikov seveda pomislila, da bi si pomagali s to metodologijo.«
 

+ Lucija Mak Uhan, svetovalka

»S poslovnimi modeli se pred delavnico še nisem srečala niti nisem razmišljala o njih. Sodelovanje na delavnici sem vzela kot izziv, novo izkušnjo.

Dvodnevna delavnica je bila sicer zelo naporna, ker je Marko neizprosen in skrbi, da nobena sekunda, namenjena delavnici, ni izgubljena. Zelo malo teoretiziranja, prava mera primerov uspešnih poslovnih modelov iz prakse in veliko praktičnega dela. Zato sem na delavnici uživala. Odpira vrata v drugačen način razmišljanja. Vsekakor pa je dokaz, da lahko skupaj in z različnimi pogledi oblikujemo zelo zanimive poslovne modele.

Včasih se mi je zazdelo, da bi bilo treba več priprav na delavnico in boljše poznavanje obravnavanih tem pri oblikovanju poslovnega modela, vendar je prav gotovo v tem tudi poseben čar. Priporočam.«
 

Oblikovanje poslovnih modelov

Škofja Loka, 7.5.2013

delavnica za

Razvojno agencijo Sora,
Škofja Loka

Več o delavnici >

+ Snežna Šušteršič

»Ker sem bila ena od nekoliko izkušenejših v času delavnice v Škofji Loki in hkrati popolnoma brez pričakovanj, saj Kanvasa poslovnih modelov sploh nisem poznala, sem vse skupaj sprejela nekoliko bolj odprto.

Predavanje se je začelo zelo po »šolsko«. Česar v času dodatnih izobraževanj in po srednji šoli nekako nisem več pričakovala. Tako mi ni bilo povsem jasno, kako se bo celotna zadeva dejansko zapeljala. Ko smo začeli izdelovati sam Kanvas pa se je delavnica razživela. Povsem jasen je bil namen sodelovanja in komunikacije v skupinah. Zelo dobro bi bilo, če bi se ob tem tudi posredovalo ugotovitve skupin – kdo je povzel vloge: vodje, povezovalca, delavca… Zelo všeč mi je bil časovni pritisk, čeprav je bilo videti, da se nekateri niso dobro počutili ob strogem prekinjanju interakcije na sekundo. Mislim, da se na tak način premalo dela, vsaka taka izkušnja pa kasneje ob zaposlitvi pride še kako prav.

Morda je bila delavnica prekratka – in bi bilo bolje, če bi prvi del – uvod, skrajšali, da bi ostalo za zaključek nekoliko več časa. S pridobljenim znanjem in izkušnjo sem danes zelo zadovoljna. Še po nekaj dneh pregledovanja sem namreč ugotovila tudi, kje vse bi se lahko popravili.

Hvala za prijetno izkušnjo in hkrati tudi budnico.«
 

Oblikovanje novih poslovnih modelov

Ljubljana, 8.12.2012

javna
delavnica

v Centru urbane
kulture Kino Šiška,
Trg Prekomorskih brigad 3

več o delavnici >

+ Andrej (Tešky) Težak, Studio Smijeha & Ceh za smeh

»Evo, z zamudo ampak vseeno enako doživeto …
Na delavnico oblikovanja novih poslovnih modelov sem odšel brez vsakršnih pričakovanj, bil sem že na nekaj delavnicah in razen malo novih pogledov, nisem kaj dosti odnesel.

Tokrat sem prvič lahko vzel iz delavnice nekaj konkretnih stvari in jih vnesel v svoj poslovni model. V Zagrebu imam namreč klub komedije Studio Smijeha in v zadnjem času smo prav potrebovali neko novo idejo, kako nadaljevati, ker je posel šel navzdol, moral pa bi seveda po vsem, kar smo naredili iti navzgor. Zato se tudi meni ta delavnica v zame bolj primernem času skorajda ne bi mogla zgoditi.

Na delavnici sem dobil odgovore na nekaj ključnih vprašanj, predvsem pa mi je pomagalo novo razumevanje ključnih elementov poslovnega modela. Tako kot večina, sem namreč tudi jaz preveliko težo polagal na »community management« namesto na razvoj in razširitev naše osnovne dejavnosti.

Našel sem nove poglede na posel, vtisnil v spomin kar nekaj dobrih predavateljevih prebliskov, predvsem pa skozi »projektno skupinsko delo« ves čas razmišljal o tem, kako bi namesto knjigarne, ki smo jo reševali, bil tam moj klub …

Se javim čez kako leto in povem, kako je novi poslovni model izboljšal delovanje kluba in kako je premaknil naše poslovanje v pozitivno, številke pa iz rdečih ponesel proti nebu :)«
 
+ Oskar Arko

»Delavnica, ki jo vodi Marko Savić, je v prvi vrsti predstavitev poslovnega modela kanvas. Toda šele s praktičnimi primeri in velikim številom vaj spoznamo pravo vrednost tega modela. Vodenje skozi iteracije modelov, ki postajajo vedno bolj dovršeni, pusti pri udeležencih na koncu delavnice občutek, da obvladajo pristop in osvojeno znanje.

Vseskozi so vključena tudi izbrana predavanja, ki temeljijo na primerih iz resničnega sveta in na aplikativni vrednosti predstavljenega modela.

Izkušnje in znanje pridobljene na tej delavnici omogočajo predstavitev novih projektov na povsem novi ravni. Predvsem je pa vrednost te delavnice v tem, da se sedaj poslovni model gradi na interakciji med vsemi, ki sodelujejo na projektu, saj je pristop k gradnji kanvasa intuitiven, dobro podprt s pravili, predvsem pa omogoča vzročno-posledično (»what if«) gradnjo poslovnega modela.«
 
+ Blaž Branc, Baltazar marketing

»Canvas business model, Business model generation, start-ups… so brenčeče besede. Delavnica 8. decembra mi je bila dopadljiva zaradi celostne ponudbe: sobota, KŠ, cel dan treninga za delo s Kanvasom, privlačna cena – in sem šel.

Markov stil predavanja se mi je na začetku zdel nekoliko robat, nepretočen in zaradi svoje ex-katedra stance celo malo »old-skul« (kljub »fajni« preži). Potem pa smo začeli delati v skupinah in Marko se je razživel. Med vrtincem spoznavanja Kanvasa, ustvarjanja novih inačic poslovnega modela, spoznavanjem drugih udeležencev, krasne juhe za kosilo… smo se razšli.

Zame je bistveno, da sem dobil praktične izkušnje, kako uporabljati Kanvas; zadeva zgleda enostavno, pogledaš list online, razumeš koncept, znamo. Pa ni čisto tako lahko, je zahtevno.

Delavnico vsebinsko in Markovo eksekucijo zelo priporočam! Tako menedžerjem, ki imajo možnost uvideti moč kreativnosti za rast, kot kreativcem, ki bodo videli, da vsaka krasna ideja rabi podporen ekosistem ostalih 8 polj Kanvasa, sicer… lahko ostane krasna ideja na papirju.«
 
+ Renato Bratkovič

»Pet let sem imel registrirano podjetje kot samostojni podjetnik (s.p.), kot podlago, da sem legalno izvajal svoj »freelance« posel, pred časom pa sem so-ustanovil družbo z omejeno odgovornostjo (d.o.o.), da bi ta posel nadaljeval in širil s partnerji.

V zadnjem času je v meni zagorela želja, da bi iz tega naredil več – rojevale so se nove ideje, ideje pa je potrebno izoblikovati v poslovni model. Zato se ta delavnica v zame bolj primernem času skorajda ne bi mogla zgoditi. :)

Predavatelj je svoje delo dobro in gladko opravil, udeležencev (bili smo motivirani in zdi se mi, da smo vsi svoja mnenja in razlage ustvarjenih modelov podajali suvereno) pa ni šparal, kar je pravzaprav edina prava pot, da lahko odideš domov z novimi spoznanji in od aktivnega razmišljanja razbolelimi možgani.

Kino Šiška se je za tako delavnico pokazala kot primeren prostor.

Svojo poslovno idejo bom v poslovni model oblikoval s pomočjo Kanvasa.«
 
+ Tristan Ažman

»Lahko rečem samo, da sta bila odnos in izvedba delavnice zelo profesionalna (še posebej mi je bil všeč »tajming«!). Sama vsebina je presegla moja pričakovanja. Čeprav sem mislil, da sem v skoraj 30-ih letih poslovne kariere veliko dal skozi.

Kot sem povedal že ob koncu delavnice, mi je sobotna delavnica minila (pre)hitro, to pa se mi ni velikokrat zgodilo do sedaj.«
 

Oblikovanje novih poslovnih modelov za center kreativnih industrij

Trbovlje, 4.12.2012

delavnica za

Punkt – Center
kreativnih industrij,
C’m’ntarna

Več o delavnici >

+ Primož Stošicki

»Celotna stvar se mi zdi fenomenalna, saj vse tiste modele iz 1001. knjige s faksa, ki zgodbo bolj zapletajo, kot ne, spravi v zelo jasen in pregleden sistem, izlušči bistvo. Res super stvar, moram priznati.

Mogoče na zgodbo gledam nekoliko drugače, kot večina, saj sem po osnovni izobrazbi vendarle ekonomist in smo marsikaj tudi obdelali na fakulteti, z marsičim pa se srečam tudi v službi ali pri delu. A kot rečeno, zadeva je super, koristna, uporabna in jaz sem se v torek naučil mnogo novega.«
 

Oblikovanje novih poslovnih modelov

Ljubljana, 10.11.2012

javna
delavnica

v Centru urbane
kulture Kino Šiška,
Trg Prekomorskih brigad 3

+ Sara Božanić

»Tehnologije, ki jih oblikujemo, oblikujejo nas same ter spreminjajo naše ustaljene obrazce in navade. In kakor z napredkom tehnologije tudi sami napredujemo, tako se pojavljajo tudi novi mediji, načini distribucije vsebine in s tem povezani novi poslovni modeli.

Marko Savić oblikuje in vodi delavnice v res pravem smislu svežega in naprednega poslovnega modela. Vsaka podrobnost je skrbno in strateško oblikovana. Veselim se vsakega vnovičnega srkanja njegovega znanja in veščin…«
 

+ Anja Fabiani

»Izjemno zanimiva delavnica! Udeležili sva se prvič take delavnice skupaj s hčerko Pio. Bilo je ustvarjalno »martinovo« vzdušje, ideje so se kar kresale… ob koncu sem bila precej utrujena, vendar navdahnjena z novimi vidiki… ki upam, bodo še dolgo držali in me nekam povedli. Čajanka je bila pa sploh draguljček…«

Oblikovanje novih poslovnih modelov

Ljubljana, 29.3.2012

javna
delavnica

v Slovenskem
etnografskem
muzeju,
Metelkova ul. 2

+ Boris Viktorovski, član uprave za prodajo, Don Don

»Program in sistem predavanja na delavnici se mi je zdel po vseh pravilih, sam imam izkušnje s pre-nekaterega »preslišanega« seminarja. Kot predavatelj me je Marko Savić prijetno presenetil. Snov je predaval jasno in razumljivo. Smiselno je bilo tudi povezovanje posameznih delov delavnice.

Praktični video primeri in skupinsko delo, še posebej igra sestavljanja najvišje strukture, so bili zelo zanimivi. Samo oblikovanje na Kanvasu poslovnih modelov se mi je zdelo sicer nekoliko kompleksno s prekratkimi časi za analizo posameznih primerov. Tukaj mislim, da bi si moral predavatelj vzeti več časa za razlago, kje so napake in v katero smer bi morali iti predlogi posameznih skupin. Seveda težko ocenim potem ali bi to podrlo koncept in časovno trajanje delavnice sploh upoštevajoč precejšnje število udeležencev na delavnici.

Izkušnjo, ki sem jo pridobil vsekakor priporočam tudi kolegom, ker se prek Oblikovanja novih poslovnih modelov učimo kako delati v skupini in skupaj iskati nove ali kako razviti stare poslovne ideje.«
 
 
+ Simon Ručigaj, poslovni svetovalec, specialist za medije

»Delavnica pod vodstvom Marka Savića se je izkazala kot učinkovit trening hitrega in učinkovitega razmišljanja, iskanja lukenj v predstavi o poslovnih modelih ter inovativnosti v iskanju novih poslovnih priložnosti.

Njegov aktiven trenerski pristop je spodbujal aktivnost ves čas delavnice, tempo ni popustil. Organizacija je bila v vseh ozirih odlična. Priporočam.«
 
 
+ Robert Klun, arhitekt in direktor podjetja KLUN ambienti

»Delavnica je konstruktivna, poudarja pomen kreativnosti, vložek dela in energije na dolgi rok.

Koncept »design thinking« (ali dizajn razmišljanje) bi moral biti integriran v vsako razvojno podjetje!«
 
 
+ Irena Čebulj, vodja službe marketinga in odnosov z javnostmi, Gorenjska banka
»Delavnica je koristna, zame iz dveh razlogov.

Najprej zato, ker pokaže, kako iz presojanja prihodnjega posla/projekta izločiti balast in se osredotočiti na vidike, ki so ključni.

Drugič pa zato, ker ponudi enostavno orodje za uravnoteženje intuitivne in analitične plati posla, med katerima v praksi pogosto pride do konflikta.«
 
 
+ Polonca Peterca, samostojna strateška oblikovalka

»Delavnica Oblikovanje novih poslovnih modelov je pokazala kako pomembno je sodelovanje med različnimi kadrovskimi profili.

Priporočala bi jo vsem organizacijam in posameznikom, ki se zavedajo pomena kreativnosti za njihov poslovni razvoj in kreativcem, ker biti kreativen ni dovolj. V sodelovanju je prihodnost. V skupinah so bili posamezniki z različnim ozadjem in nekateri se niso uspeli otresti svoje vsakdanje vloge in se prepustiti.

Marko se odlično počuti v vlogi predavatelja in vodje. Vzdušje na delavnici je bilo izredno sproščeno.«

 

Oblikovanje novih poslovnih modelov

Ljubljana, 27.3.2012

delavnica za

TSmedia
Cigaletova ul. 15

+ Mitja Jereb, direktor za korporativni marketing, TSmedia

»Zanimiva in uporabna delavnica!

V enem dnevu osvojiš transparenten postopek, s katerim bi moral tim vedno preveriti svoje ideje, preden jih začne uresničevati. Gre za način razmišljanja, s katerim tim poslovno perspektivne ideje pospeši, neperspektivne pa pravočasno prizemlji.

Delavnico priporočam vsem, ki imajo veliko idej in delajo v timu«

 

Oblikovanje novih poslovnih modelov

Berlin, 25.2.2012
javna
delavnica

v Nest
(Coworking)
Görlitzer
Str. 52

+ Estuardo Calderón Scheel, PM soft skills Trainer

»What did I like? A very structured and mature way to bring the business model canvas didactically over. The design of the presentation.

What could be better? More time to correct issues – a conversation instead of a lecture from the beginning. Especially for the first presentation of the business model canvas, a round of introductions at the beginning and a feedback session at the end. Facilitated reflection phases after each exercise.«

 

Oblikovanje novih poslovnih modelov

Trbovlje, 18.1.2012
Delavski
dom Trbovlje

delavnica za
VE-ZA
Neprofitna
organizacija
za ustvarjalnost
in družbeni
razvoj
na Trg-u
svobode 11

+ Davorin Žnidarič, magister organizacije

»Delavnica v Trbovljah, ki jo je vodil g. Savić, je tudi meni dala nek nov pogled na organiziranje poslovnega modela. Čeprav so osnovni koncepti znani in že uporabljeni, je »canvas« metoda ponudila pristop, ki se od klasičnih razlikuje po vizualizaciji. Sam se seminarjev, srečanj in konferenc, s področja organizacije in menedžmenta rad udeležujem, predvsem zaradi novih spoznanj v času in prostoru, pa tudi novih idej, ki se porajajo na seminarjih in delavnicah, kot je bila ta v Trbovljah.

Pristop in razlaga sta bila na visokem nivoju. Že ob prvih predstavitvah prosojnic, se je videlo, da predavatelj obvlada področja komunikacij in virov, ki jih razlaga. Tudi kasnejše »vaje«, so bile vodene na konstruktiven način, ki je vsem vlival zaupanje in motivacijo in na igriv ter po drugi strani zanimiv način predstavil timsko delo in sodobne načine organiziranja in vodenja projektov.«
 
 
+ Tadeja Bučar, samostojna svetovalka za strateško kreativnost

»Pri svojem delu se srečujem z reševanjem komunikacijskih izzivov zelo raznolikih podjetij in organizacij. V zadnjem obdobju opažam, da so v veliki večini nekako izgubljena/i, saj trg v Sloveniji reagira predvsem na ceno. Kar je podjetjem in organizacijam, ki živijo že neko obdobje, težko priznati. Cenovna občutljivost, vemo, ni nekaj na kar bi stavili, saj vedno lahko pride nekdo, ki je in bo cenejši.

Kako torej strateško zapeljati komuniciranje, ki naj sledi poslovni strategiji podjetja? Delavnica »Oblikovanje novih poslovnih modelov« mi je odprla nov pomemben vidik. Podjetja se morajo od poslovnih strategij/načrtov/vizij/akcij (ali ničesar!), premakniti tudi v razmislek o poslovnem modelu. Gre za spremembo razmišljanja, ki je vsem, ki se na kakršenkoli način ukvarjamo z oblikovanjem, zelo blizu in ga hitro posvojimo. Ker je preprost, razumljiv in življenjski, je nekaj novega in sočasno normalnega. Vsaj za večino podjetij, ki jih poznam.

Je koncept, ki lahko zakoliči temelje vsakega podjetja / organizacije / skupine / skupnosti in ponuja ne-slutene možnosti sprememb. S tem pa prilagajanja tržnim specifikam, času, velikosti tima, ideji … Model gre od ideje do prilagajanja njej. Skratka, omogoča eksperimentiranje, ki je danes tudi v poslovnem okolju preprosto nujno.

Udeležba pod priorite! Tudi za tiste, ki šele razmišljate, slutite, imate potrebo po samo-realizaciji v nekem svojem biznisu. Torej – zelo priporočljivo za startupe, »co-working« prostore, idejne iniciative, lokalne skupnosti (!), za tiste željne združevanja družbenih potreb z neko ekonomsko enoto, norih zamisli, lastnih idej in razvoja.

Gre za to, kako idejo zapeljati v posel in si na ta način ustvarjati okolje, v katerem smo zadovoljni in ustvarjalni vsi. Utopija? Nikakor. Utopija je verjeti, da temu ni tudi tako. Koncept, ki pride prav v vsakdanjem življenju. Spoznajte Kanvas!

O Marku – na delavnici je motivator, strokovnjak za poslovne strategije, svetovalec, človek za pogovor, super debater na kosilu, »time keeper«, vlagatelj, trener, pripovedovalec zgodb, spodbujevalec, predavatelj. Nenazadnje, videti je, kako tudi on na delavnici uživa in se uči.

Zabavno je.«

 

Oblikovanje novih poslovnih modelov

Ptuj, 15.1.2012

delavnica za
blagovno
znamko
I was here™

+ Kristijan Perčič, svetovalec vodstvu, vodja Podravske regije Zavod Antona Martina Slomška | projekt e-šolstvo

»Izredno koristna delavnica. Priporočam vsem, ki želite ustvarjat nek posel…«

 

TRENING

Inovativnost poslovnih modelov

Lokacija za trening Inovativnosti poslovnih modelov v Ljubljani

Prestavljeno zaradi logističnih razlogov.
Novi datum in novo lokacijo bomo objavili kmalu.

 

Lokacija predstavitve knjige Oblikovanje poslovnih modelov Ljubljana - 39

Ljubljana

Prijava na trening bo možna kmalu. Do takrat vas vabimo, da se vpišete na listo Oblikovanje poslovnih modelov in bodite med prvimi obveščeni o dogodkih, ki jih pripravljamo:

Prijava na listo >>

 

trening inovativnost poslovnih modelov
 

Domov > Trening inovativnosti v poslovnih modelih > Trening > Arhiv

 

Advertisements

One thought on “Arhiv

  1. Izjemno zanimiva delavnica! Udeležili sva se prvič take delavnice skupaj s hčerko Pio. Bilo je ustvarjalno “martinovo” vzdušje, ideje so se kar kresale… ob koncu sem bila precej utrujena, vendar navdahnjena z novimi vidiki… ki upam, bodo še dolgo držali in me nekam povedli. Čajanka je bila pa sploh draguljček… :)
    Še tako naprej, Marko.
    Anja

Komentirajte:

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava /  Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava /  Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava /  Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava /  Spremeni )

w

Connecting to %s