Home

Domov > Trening inovativnosti v poslovnih modelih > Trening > Lokacija treninga

 
 

TRENING

Inovativnost poslovnih modelov

datum trening inovativnost poslovnih modelov sreda november 26 - 39

Sreda, 26.11.2014
Trening se prične ob 10. uri.

 

Lokacija predstavitve knjige Oblikovanje poslovnih modelov Ljubljana - 39

Ljubljana
Ljubljanski grad, Modra dvorana
Grajska planota 1

Prijava na trening bo možna kmalu. Do takrat vas vabimo, da se vpišete na listo Oblikovanje poslovnih modelov in bodite med prvimi obveščeni o dogodkih, ki jih pripravljamo:

Prijava na listo >>

 
 
 
 

ARHIV DELAVNIC

Odzivi udeležencev delavnic

Oblikovanje poslovnih modelov

Škofja Loka, 7.5.2013

delavnica za

Razvojno agencijo Sora,
Škofja Loka

Več o delavnici >

+ Snežna Šušteršič

»Ker sem bila ena od nekoliko izkušenejših v času delavnice v Škofji Loki in hkrati popolnoma brez pričakovanj, saj Kanvasa poslovnih modelov sploh nisem poznala, sem vse skupaj sprejela nekoliko bolj odprto.

Predavanje se je začelo zelo po »šolsko«. Česar v času dodatnih izobraževanj in po srednji šoli nekako nisem več pričakovala. Tako mi ni bilo povsem jasno, kako se bo celotna zadeva dejansko zapeljala. Ko smo začeli izdelovati sam Kanvas pa se je delavnica razživela. Povsem jasen je bil namen sodelovanja in komunikacije v skupinah. Zelo dobro bi bilo, če bi se ob tem tudi posredovalo ugotovitve skupin – kdo je povzel vloge: vodje, povezovalca, delavca… Zelo všeč mi je bil časovni pritisk, čeprav je bilo videti, da se nekateri niso dobro počutili ob strogem prekinjanju interakcije na sekundo. Mislim, da se na tak način premalo dela, vsaka taka izkušnja pa kasneje ob zaposlitvi pride še kako prav.

Morda je bila delavnica prekratka – in bi bilo bolje, če bi prvi del – uvod, skrajšali, da bi ostalo za zaključek nekoliko več časa. S pridobljenim znanjem in izkušnjo sem danes zelo zadovoljna. Še po nekaj dneh pregledovanja sem namreč ugotovila tudi, kje vse bi se lahko popravili.

Hvala za prijetno izkušnjo in hkrati tudi budnico.«
 

Oblikovanje novih poslovnih modelov

Ljubljana, 8.12.2012

javna
delavnica

v Centru urbane
kulture Kino Šiška,
Trg Prekomorskih brigad 3

več o delavnici >

+ Andrej (Tešky) Težak, Studio Smijeha & Ceh za smeh

»Evo, z zamudo ampak vseeno enako doživeto …
Na delavnico oblikovanja novih poslovnih modelov sem odšel brez vsakršnih pričakovanj, bil sem že na nekaj delavnicah in razen malo novih pogledov, nisem kaj dosti odnesel.

Tokrat sem prvič lahko vzel iz delavnice nekaj konkretnih stvari in jih vnesel v svoj poslovni model. V Zagrebu imam namreč klub komedije Studio Smijeha in v zadnjem času smo prav potrebovali neko novo idejo, kako nadaljevati, ker je posel šel navzdol, moral pa bi seveda po vsem, kar smo naredili iti navzgor. Zato se tudi meni ta delavnica v zame bolj primernem času skorajda ne bi mogla zgoditi.

Na delavnici sem dobil odgovore na nekaj ključnih vprašanj, predvsem pa mi je pomagalo novo razumevanje ključnih elementov poslovnega modela. Tako kot večina, sem namreč tudi jaz preveliko težo polagal na »community management« namesto na razvoj in razširitev naše osnovne dejavnosti.

Našel sem nove poglede na posel, vtisnil v spomin kar nekaj dobrih predavateljevih prebliskov, predvsem pa skozi »projektno skupinsko delo« ves čas razmišljal o tem, kako bi namesto knjigarne, ki smo jo reševali, bil tam moj klub …

Se javim čez kako leto in povem, kako je novi poslovni model izboljšal delovanje kluba in kako je premaknil naše poslovanje v pozitivno, številke pa iz rdečih ponesel proti nebu :)«
 
+ Oskar Arko

»Delavnica, ki jo vodi Marko Savić, je v prvi vrsti predstavitev poslovnega modela kanvas. Toda šele s praktičnimi primeri in velikim številom vaj spoznamo pravo vrednost tega modela. Vodenje skozi iteracije modelov, ki postajajo vedno bolj dovršeni, pusti pri udeležencih na koncu delavnice občutek, da obvladajo pristop in osvojeno znanje.

Vseskozi so vključena tudi izbrana predavanja, ki temeljijo na primerih iz resničnega sveta in na aplikativni vrednosti predstavljenega modela.

Izkušnje in znanje pridobljene na tej delavnici omogočajo predstavitev novih projektov na povsem novi ravni. Predvsem je pa vrednost te delavnice v tem, da se sedaj poslovni model gradi na interakciji med vsemi, ki sodelujejo na projektu, saj je pristop k gradnji kanvasa intuitiven, dobro podprt s pravili, predvsem pa omogoča vzročno-posledično (»what if«) gradnjo poslovnega modela.«
 
+ Blaž Branc, Baltazar marketing

»Canvas business model, Business model generation, start-ups… so brenčeče besede. Delavnica 8. decembra mi je bila dopadljiva zaradi celostne ponudbe: sobota, KŠ, cel dan treninga za delo s Kanvasom, privlačna cena – in sem šel.

Markov stil predavanja se mi je na začetku zdel nekoliko robat, nepretočen in zaradi svoje ex-katedra stance celo malo »old-skul« (kljub »fajni« preži). Potem pa smo začeli delati v skupinah in Marko se je razživel. Med vrtincem spoznavanja Kanvasa, ustvarjanja novih inačic poslovnega modela, spoznavanjem drugih udeležencev, krasne juhe za kosilo… smo se razšli.

Zame je bistveno, da sem dobil praktične izkušnje, kako uporabljati Kanvas; zadeva zgleda enostavno, pogledaš list online, razumeš koncept, znamo. Pa ni čisto tako lahko, je zahtevno.

Delavnico vsebinsko in Markovo eksekucijo zelo priporočam! Tako menedžerjem, ki imajo možnost uvideti moč kreativnosti za rast, kot kreativcem, ki bodo videli, da vsaka krasna ideja rabi podporen ekosistem ostalih 8 polj Kanvasa, sicer… lahko ostane krasna ideja na papirju.«
 
+ Renato Bratkovič

»Pet let sem imel registrirano podjetje kot samostojni podjetnik (s.p.), kot podlago, da sem legalno izvajal svoj »freelance« posel, pred časom pa sem so-ustanovil družbo z omejeno odgovornostjo (d.o.o.), da bi ta posel nadaljeval in širil s partnerji.

V zadnjem času je v meni zagorela želja, da bi iz tega naredil več – rojevale so se nove ideje, ideje pa je potrebno izoblikovati v poslovni model. Zato se ta delavnica v zame bolj primernem času skorajda ne bi mogla zgoditi. :)

Predavatelj je svoje delo dobro in gladko opravil, udeležencev (bili smo motivirani in zdi se mi, da smo vsi svoja mnenja in razlage ustvarjenih modelov podajali suvereno) pa ni šparal, kar je pravzaprav edina prava pot, da lahko odideš domov z novimi spoznanji in od aktivnega razmišljanja razbolelimi možgani.

Kino Šiška se je za tako delavnico pokazala kot primeren prostor.

Svojo poslovno idejo bom v poslovni model oblikoval s pomočjo Kanvasa.«
 
+ Tristan Ažman

»Lahko rečem samo, da sta bila odnos in izvedba delavnice zelo profesionalna (še posebej mi je bil všeč »tajming«!). Sama vsebina je presegla moja pričakovanja. Čeprav sem mislil, da sem v skoraj 30-ih letih poslovne kariere veliko dal skozi.

Kot sem povedal že ob koncu delavnice, mi je sobotna delavnica minila (pre)hitro, to pa se mi ni velikokrat zgodilo do sedaj.«
 

Oblikovanje novih poslovnih modelov za center kreativnih industrij

Trbovlje, 4.12.2012

delavnica za

Punkt – Center
kreativnih industrij,
C’m’ntarna

Več o delavnici >

+ Primož Stošicki

»Celotna stvar se mi zdi fenomenalna, saj vse tiste modele iz 1001. knjige s faksa, ki zgodbo bolj zapletajo, kot ne, spravi v zelo jasen in pregleden sistem, izlušči bistvo. Res super stvar, moram priznati.

Mogoče na zgodbo gledam nekoliko drugače, kot večina, saj sem po osnovni izobrazbi vendarle ekonomist in smo marsikaj tudi obdelali na fakulteti, z marsičim pa se srečam tudi v službi ali pri delu. A kot rečeno, zadeva je super, koristna, uporabna in jaz sem se v torek naučil mnogo novega.«
 

Oblikovanje novih poslovnih modelov

Ljubljana, 10.11.2012

javna
delavnica

v Centru urbane
kulture Kino Šiška,
Trg Prekomorskih brigad 3

+ Sara Božanić

»Tehnologije, ki jih oblikujemo, oblikujejo nas same ter spreminjajo naše ustaljene obrazce in navade. In kakor z napredkom tehnologije tudi sami napredujemo, tako se pojavljajo tudi novi mediji, načini distribucije vsebine in s tem povezani novi poslovni modeli.

Marko Savić oblikuje in vodi delavnice v res pravem smislu svežega in naprednega poslovnega modela. Vsaka podrobnost je skrbno in strateško oblikovana. Veselim se vsakega vnovičnega srkanja njegovega znanja in veščin…«
 

+ Anja Fabiani

»Izjemno zanimiva delavnica! Udeležili sva se prvič take delavnice skupaj s hčerko Pio. Bilo je ustvarjalno »martinovo« vzdušje, ideje so se kar kresale… ob koncu sem bila precej utrujena, vendar navdahnjena z novimi vidiki… ki upam, bodo še dolgo držali in me nekam povedli. Čajanka je bila pa sploh draguljček…«

Oblikovanje novih poslovnih modelov

Ljubljana, 29.3.2012

javna
delavnica

v Slovenskem
etnografskem
muzeju,
Metelkova ul. 2

+ Boris Viktorovski, član uprave za prodajo, Don Don

»Program in sistem predavanja na delavnici se mi je zdel po vseh pravilih, sam imam izkušnje s pre-nekaterega »preslišanega« seminarja. Kot predavatelj me je Marko Savić prijetno presenetil. Snov je predaval jasno in razumljivo. Smiselno je bilo tudi povezovanje posameznih delov delavnice.

Praktični video primeri in skupinsko delo, še posebej igra sestavljanja najvišje strukture, so bili zelo zanimivi. Samo oblikovanje na Kanvasu poslovnih modelov se mi je zdelo sicer nekoliko kompleksno s prekratkimi časi za analizo posameznih primerov. Tukaj mislim, da bi si moral predavatelj vzeti več časa za razlago, kje so napake in v katero smer bi morali iti predlogi posameznih skupin. Seveda težko ocenim potem ali bi to podrlo koncept in časovno trajanje delavnice sploh upoštevajoč precejšnje število udeležencev na delavnici.

Izkušnjo, ki sem jo pridobil vsekakor priporočam tudi kolegom, ker se prek Oblikovanja novih poslovnih modelov učimo kako delati v skupini in skupaj iskati nove ali kako razviti stare poslovne ideje.«
 
 
+ Simon Ručigaj, poslovni svetovalec, specialist za medije

»Delavnica pod vodstvom Marka Savića se je izkazala kot učinkovit trening hitrega in učinkovitega razmišljanja, iskanja lukenj v predstavi o poslovnih modelih ter inovativnosti v iskanju novih poslovnih priložnosti.

Njegov aktiven trenerski pristop je spodbujal aktivnost ves čas delavnice, tempo ni popustil. Organizacija je bila v vseh ozirih odlična. Priporočam.«
 
 
+ Robert Klun, arhitekt in direktor podjetja KLUN ambienti

»Delavnica je konstruktivna, poudarja pomen kreativnosti, vložek dela in energije na dolgi rok.

Koncept »design thinking« (ali dizajn razmišljanje) bi moral biti integriran v vsako razvojno podjetje!«
 
 
+ Irena Čebulj, vodja službe marketinga in odnosov z javnostmi, Gorenjska banka
»Delavnica je koristna, zame iz dveh razlogov.

Najprej zato, ker pokaže, kako iz presojanja prihodnjega posla/projekta izločiti balast in se osredotočiti na vidike, ki so ključni.

Drugič pa zato, ker ponudi enostavno orodje za uravnoteženje intuitivne in analitične plati posla, med katerima v praksi pogosto pride do konflikta.«
 
 
+ Polonca Peterca, samostojna strateška oblikovalka

»Delavnica Oblikovanje novih poslovnih modelov je pokazala kako pomembno je sodelovanje med različnimi kadrovskimi profili.

Priporočala bi jo vsem organizacijam in posameznikom, ki se zavedajo pomena kreativnosti za njihov poslovni razvoj in kreativcem, ker biti kreativen ni dovolj. V sodelovanju je prihodnost. V skupinah so bili posamezniki z različnim ozadjem in nekateri se niso uspeli otresti svoje vsakdanje vloge in se prepustiti.

Marko se odlično počuti v vlogi predavatelja in vodje. Vzdušje na delavnici je bilo izredno sproščeno.«

 

Oblikovanje novih poslovnih modelov

Ljubljana, 27.3.2012

delavnica za

TSmedia
Cigaletova ul. 15

+ Mitja Jereb, direktor za korporativni marketing, TSmedia

»Zanimiva in uporabna delavnica!

V enem dnevu osvojiš transparenten postopek, s katerim bi moral tim vedno preveriti svoje ideje, preden jih začne uresničevati. Gre za način razmišljanja, s katerim tim poslovno perspektivne ideje pospeši, neperspektivne pa pravočasno prizemlji.

Delavnico priporočam vsem, ki imajo veliko idej in delajo v timu«

 

Oblikovanje novih poslovnih modelov

Berlin, 25.2.2012
javna
delavnica

v Nest
(Coworking)
Görlitzer
Str. 52

+ Estuardo Calderón Scheel, PM soft skills Trainer

»What did I like? A very structured and mature way to bring the business model canvas didactically over. The design of the presentation.

What could be better? More time to correct issues – a conversation instead of a lecture from the beginning. Especially for the first presentation of the business model canvas, a round of introductions at the beginning and a feedback session at the end. Facilitated reflection phases after each exercise.«

 

Oblikovanje novih poslovnih modelov

Trbovlje, 18.1.2012
Delavski
dom Trbovlje

delavnica za
VE-ZA
Neprofitna
organizacija
za ustvarjalnost
in družbeni
razvoj
na Trg-u
svobode 11

+ Davorin Žnidarič, magister organizacije

»Delavnica v Trbovljah, ki jo je vodil g. Savić, je tudi meni dala nek nov pogled na organiziranje poslovnega modela. Čeprav so osnovni koncepti znani in že uporabljeni, je »canvas« metoda ponudila pristop, ki se od klasičnih razlikuje po vizualizaciji. Sam se seminarjev, srečanj in konferenc, s področja organizacije in menedžmenta rad udeležujem, predvsem zaradi novih spoznanj v času in prostoru, pa tudi novih idej, ki se porajajo na seminarjih in delavnicah, kot je bila ta v Trbovljah.

Pristop in razlaga sta bila na visokem nivoju. Že ob prvih predstavitvah prosojnic, se je videlo, da predavatelj obvlada področja komunikacij in virov, ki jih razlaga. Tudi kasnejše »vaje«, so bile vodene na konstruktiven način, ki je vsem vlival zaupanje in motivacijo in na igriv ter po drugi strani zanimiv način predstavil timsko delo in sodobne načine organiziranja in vodenja projektov.«
 
 
+ Tadeja Bučar, samostojna svetovalka za strateško kreativnost

»Pri svojem delu se srečujem z reševanjem komunikacijskih izzivov zelo raznolikih podjetij in organizacij. V zadnjem obdobju opažam, da so v veliki večini nekako izgubljena/i, saj trg v Sloveniji reagira predvsem na ceno. Kar je podjetjem in organizacijam, ki živijo že neko obdobje, težko priznati. Cenovna občutljivost, vemo, ni nekaj na kar bi stavili, saj vedno lahko pride nekdo, ki je in bo cenejši.

Kako torej strateško zapeljati komuniciranje, ki naj sledi poslovni strategiji podjetja? Delavnica »Oblikovanje novih poslovnih modelov« mi je odprla nov pomemben vidik. Podjetja se morajo od poslovnih strategij/načrtov/vizij/akcij (ali ničesar!), premakniti tudi v razmislek o poslovnem modelu. Gre za spremembo razmišljanja, ki je vsem, ki se na kakršenkoli način ukvarjamo z oblikovanjem, zelo blizu in ga hitro posvojimo. Ker je preprost, razumljiv in življenjski, je nekaj novega in sočasno normalnega. Vsaj za večino podjetij, ki jih poznam.

Je koncept, ki lahko zakoliči temelje vsakega podjetja / organizacije / skupine / skupnosti in ponuja ne-slutene možnosti sprememb. S tem pa prilagajanja tržnim specifikam, času, velikosti tima, ideji … Model gre od ideje do prilagajanja njej. Skratka, omogoča eksperimentiranje, ki je danes tudi v poslovnem okolju preprosto nujno.

Udeležba pod priorite! Tudi za tiste, ki šele razmišljate, slutite, imate potrebo po samo-realizaciji v nekem svojem biznisu. Torej – zelo priporočljivo za startupe, »co-working« prostore, idejne iniciative, lokalne skupnosti (!), za tiste željne združevanja družbenih potreb z neko ekonomsko enoto, norih zamisli, lastnih idej in razvoja.

Gre za to, kako idejo zapeljati v posel in si na ta način ustvarjati okolje, v katerem smo zadovoljni in ustvarjalni vsi. Utopija? Nikakor. Utopija je verjeti, da temu ni tudi tako. Koncept, ki pride prav v vsakdanjem življenju. Spoznajte Kanvas!

O Marku – na delavnici je motivator, strokovnjak za poslovne strategije, svetovalec, človek za pogovor, super debater na kosilu, »time keeper«, vlagatelj, trener, pripovedovalec zgodb, spodbujevalec, predavatelj. Nenazadnje, videti je, kako tudi on na delavnici uživa in se uči.

Zabavno je.«

 

Oblikovanje novih poslovnih modelov

Ptuj, 15.1.2012

delavnica za
blagovno
znamko
I was here™

+ Kristijan Perčič, svetovalec vodstvu, vodja Podravske regije Zavod Antona Martina Slomška | projekt e-šolstvo

»Izredno koristna delavnica. Priporočam vsem, ki želite ustvarjat nek posel…«

 
 
Oglas Kako bi vi vaš poslovni model oblikovali? za delavnico Oblikovanje novih poslovnih modelov
 

Advertisements

Komentirajte:

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava /  Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava /  Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava /  Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava /  Spremeni )

Connecting to %s