Home

Domov > Trening inovativnosti v poslovnih modelih > Trening

 
 

NAROČITE KNJIGO

Knjiga:
Oblikovanje poslovnih modelov: Kje se skriva ključ do debelih vrednosti v prodornih organizacijah?
 


Avtor:

Marko Savić

 

Vezava knjige Št. strani Mere (v cm)
trda 184 19,5 x 22,5

Cena knjige: 37,50 €

Opomba:
poštnina ni vračunana v ceno.

Knjiga je že na voljo tudi v vseh dobrih knjigarnah.

 
 
 

ZAKAJ TRENING INOVATIVNOSTI V POSLOVNIH MODELIH?

Trening za trajnostno rast vaše družbe, vašega podjetja ali za zagon vaše (nove ali stare) ideje

Kaj so vrednosti, ki jih ponuja vaša družba? Kaj so problemi, ki jih rešujete? Kaj so rešitve, ki jih ponujate? Upoštevate intuicijo, dajete pozornost odnosom? Kako vključujete racionalnost, kako obravnavate stroške? Kaj so vaši viri, kakšne so aktivnosti, kdo so vaši partnerji?

Poslovni modeli so danes zelo dinamični. Premaknili so se od več-desetletne naravnanosti na nivo nekaj let, morda mesecev, če pretiravamo – vsakdana. Negotovo družbeno-gospodarsko okolje se malodane spogleduje s spreminjanjem poslovnih modelov iz dneva v dan.

Kaj vam torej zagotavlja trajnostno rast, napredek, kontinuiteto vašega posla?

Na treningu inovativnosti v poslovnih modelih bomo oblikovali in predvsem iskali nove poslovne modele s pomočjo Kanvasa poslovnih modelov, ki ga danes uporablja že več kot 5.000.000 uporabnikov.

Metodologija, ki bo v uporabi na treningu je bila predstavljena v knjigi »Business Model Generation«, ki je globalna uspešnica, prevedena v več kot 30 jezikov in je bila proglašena za poslovno knjigo leta 2011 v Nemčiji.

 

ZAKAJ NOVI POSLOVNI MODELI?

Po drugi svetovni vojni, v t. i. baby boom generaciji so gospodarske družbe prepuščale oblikovanje poslovnega modela izključno vodstvom, morebiti celo samim izvršnim direktorjem.

Tisti direktorji, ki so uspeli najti ustrezen poslovni model, so se morali predvsem izuriti v izvedbi tega modela. Tako so nekateri direktorji največjih korporacij preživeli celotno kariero znotraj enega samega poslovnega modela. Najkasneje z globalizacijo konec osemdesetih let prejšnjega stoletja se je to klasično obdobje končalo. Za ohranjanje strateške konkurenčne prednosti morajo biti danes direktorji izurjeni v oblikovanju novih, inovativnih poslovnih modelov.

Vrednosti se danes ne ustvarjajo več z novimi produkti ali z novimi storitvami temveč predvsem z oblikovanjem novih poslovnih modelov. To potrjujejo tudi zadnje aktualne raziskave iz letošnjega leta.

 

PRIMERI UPORABE

+
Srednje veliko računalniško podjetje Marand je s pomočjo dvodnevnega treninga Inovativnost poslovnih modelov oblikovalo novi
segment kupcev za novo programsko opremo na področju zdravstvene industrije. Podjetje je izbralo skupino petnajstih udeležencev na čelu z dvema članoma uprave, ki sta aktivno vodila skupine na treningu.

+
Za avtomobilsko znamko BMW so raziskave že pred leti ugotovile, da bi jo kupci najbolj pogrešali v primeru izginotja. Kljub temu v avtomobilskem koncernu ne počivajo na lovorikah temveč v izbranih mestih eksperimentirajo z novimi poslovnimi modeli kot odgovor na vprašanje: Kaj, če bi prebivalci večjih mest prenehali kupovati avtomobile?

+
Danes že bivši izvršni direktor Google-a, Eric Schmidt je na prvi skupščini podrobno opisal novi vzorec poslovnega modela – Dolgi rep – na katerem je temeljila in še danes temelji uspešna strategija ene najbolj vplivnih družb na svetu. Omenjeni vzorec poslovnega modela bo predstavljen drugi dan treninga.

VIDEO: KANVAS POSLOVNIH MODELOV (angleščina, 2:20 min.)

http://youtu.be/QoAOzMTLP5s

DATUM TRENINGA

Objavimo kmalu
Datum treninga bo znan kmalu.

LOKACIJA

Ljubljana
Nova lokacija bo znana kmalu.

 

KAJ PRAVIJO DRUGI?

»Izkušnjo, ki sem jo pridobil vsekakor priporočam tudi kolegom, ker se prek oblikovanja novih poslovnih modelov učimo kako delati v skupini in skupaj iskati nove ali kako razviti stare poslovne ideje.«Boris Viktorovski, član uprave za prodajo, Don Don

»Delavnica pod vodstvom Marka Savica se je izkazala kot učinkovit trening hitrega in učinkovitega razmišljanja, iskanja lukenj v predstavi o poslovnih modelih ter inovativnosti v iskanju novih poslovnih priložnosti.«Simon Ručigaj, poslovni svetovalec, specialist za medije

»Gre za nacin razmišljanja, s katerim tim poslovno perspektivne ideje pospeši, neperspektivne pa pravočasno prizemlji. Trening priporočam vsem, ki imajo veliko idej in delajo v timu.«Mitja Jereb, marketing direktor, TSmedia

 

KAJ BOSTE PRIDOBILI VI?

+
Trening 1. dan

Jezik oblikovanja poslovnih modelov, ki ga boste rabili v načrtovanju vaših obstoječih in predvsem novih poslovnih aktivnosti. Tako boste prišli do uspešnih strategij, ki bodo pomenile trajnostno rast vaše družbe.

 

+
Trening 2. dan

Poznavanje novih vzorcev poslovnih modelov, ki po zadnjih, letošnjih raziskavah prinašajo vrednosti ne le za vašo gospodarsko družbo temveč za družbo nasploh. S tem boste najbolj prepričljivo pokazali tudi na vašo vašo družbeno odgovornost.

 
 

+
Ključno kompetenco

»Prišel sem do spoznanja, da inovativnost poslovnih modelov (ang. Business Model Innovation) ni statični proces temveč
sistemska, ponovljiva in zanesljiva kompetenca, tista, ki jo morajo voditelji zgraditi, okrepiti, in sčasoma pretvoriti v trajnostno konkurenčno prednost.« — A. G. Lafley, P & G

 

VSEBINA TRENINGA

Na treningu Inovativnost poslovnih modelov oblikujemo in predvsem iščemo nove poslovne modele z uporabo Kanvasa poslovnih modelov. Kanvas danes uporablja že več kot 5.000.000 uporabnikov, tako v nekaterih največjih in najbolj prodornih gospodarskih družbah, v globalnih inštitucijah kot je Svetovna banka ter tudi v t.i. zagonskih (ali »start-up«) podjetjih.

Najlažje si je Kanvas predstavljati v treh delih: Prvi, osrednji del Kanvasa poslovnih modelov je ponudba vrednosti. Kaj je osrednja vrednost, ki jo ponujamo?

Vprašamo se, kaj je problem, ki ga rešujemo? In hkrati, kaj je rešitev, ki jo ponujamo?

Desni del kanvasa, je t.i. intuitivni del. Pravijo, da imajo ženske bolje razvito intuicijo, zato bi naj bile bolj primerne za oblikovanje kupcev (da, oblikovanje kupcev), distribucijskih poti, odnosov s kupci in nenazadnje virov prihodkov. In tretji, levi del kanvasa je stroškovni ali racionalni del. Katere ključne vire, aktivnosti in partnerje rabimo? In nenazadnje, kakšna je struktura ključnih stroškov?

Prvi trening je namenjen udeležencem vseh zahtevnostnih stopenj, tako začetnikom kot izkušenim poslovnežem. Vsem, ki želijo spoznati novi jezik oblikovanja poslovnih modelov. Posebej smo zasnovali tudi drugi dan, ki je namenjen zahtevnejšim uporabnikom, predvsem tistim, ki osnove oblikovanja poslovnih modelov že poznajo in hočejo nove zamisli in spremembe takoj aplicirati v ustrezen vzorec poslovnih modelov.

 

PROGRAM TRENINGA

Program 1. dan:
10:00 – 10:30 prihod udeležencev, kava in rogljiček
10:30 – 12:00 uvodno predavanje, predstavitev in primeri oblikovanja poslovnih modelov
12:00 – 12:15 odmor
12:15 – 13:45 oblikovanje obstoječih in novih/inovativnih poslovnih modelov po skupinah
13:45 – 14:15 odmor za toplo malico
14:15 – 15:30 zaključni primeri poslovnih modelov
15:30 – 15:45 odmor
15:45 – 17:00 »Pitch One Business Model«

Program 2. dan:
10:00 – 10:30 prihod udeležencev, kava in rogljiček
10:30 – 12:00 predstavitev novih vzorcev poslovnih modelov
12:00 – 12:15 odmor
12:15 – 13:45 oblikovanje novih vzorcev p. modelov
13:45 – 14:15 odmor za toplo malico
14:15 – 15:30 novi vzorci poslovnih modelov
15:30 – 15:45 odmor
15:45 – 17:00 »Battle of the Business Model Patterns«

DRUGI DAN TRENINGA

Četrtek, 27.11.2014
Ljubljanski grad, pričetek 10:00.

POGOJI ODPOVEDI UDELEŽBE

Vašo morebitno odpoved udeležbe urejate prek:
+

 

O TRENERJU

marko savić trener za inovativnost poslovnih modelov

Marko Savić, avtor knjige Oblikovanje poslovnih modelov.

Pomen oblikovanja poslovnih modelov je do podrobnosti in na lastni koži spoznal ob dvoletnem delu in bivanju v tujini (Nemčija/Berlin). Izvedel je že več kot petnajst skupinskih treningov, tako v Sloveniji kot tudi za nemško govoreče področje, nazadnje septembra na Dunaju. Svetuje podjetjem kako oblikovati nove/inovativne poslovne modele, predvsem z vidika internacionalizacije njihovega poslovanja.

Po končani fakulteti je ob delu končal še dva magistrska študija, prvega iz medijskih študij in drugega iz poslovodenja in organizacije (popularno t. i. MBA). Je izkušen dizajn menedžer, ki je pred kratkim ustanovil raziskovalni inštitut in v prihodnosti mednarodno biznis dizajn šolo – dŠolo Ljutomer. Pred kratkim je uspešno vodil eno od skupin na mednarodnem dizajn natečaju v Oslu do nagrade za najboljšo prezentacijo.

Njegovo poslanstvo je ozaveščanje povezave inovativnih poslovnih modelov z dizajnom kot mišljenjem (ang. Design Thinking). Marko trdno verjame v povezovanje in ustvarjanje kreativne ekonomije – ki dosega visoke in trajnostne vrednosti, še posebej z vsemi, ki se prepoznajo kot del dizajna ter kulturnih in kreativnih industrij.

 

ZASEBNOST NA TRENINGU

Na treningu je dovoljena uporaba vseh snemalnih, zvočnih in drugih pripomočkov. Za morebitne objave slikovnega gradiva ne prevzemamo odgovornosti. Vsekakor so bile dosedanje izkušnje več kot dobre.

Še posebej je zaželeno, da si udeleženci treninga poslikajo ali drugače dokumentirajo modele, ki jih oblikujejo med treningom.

Hkrati moramo pojasniti tudi, da si pridržujemo pravico do uporabe gradiva s treninga v namene širjenja pobude Oblikovanje poslovnih modelov. Računamo na vaše razumevanje.

DRUŽABNA OMREŽJA

Prenesite trening med vaše
+ Twitter zapise

Objavite trening v vaš profil na
+ LinkedIn

Poiščite in spremljajte našo
+ Facebook stran

 

TRENING

Inovativnost poslovnih modelov

Lokacija za trening Inovativnosti poslovnih modelov v Ljubljani

Prestavljeno zaradi logističnih razlogov.
Novi datum in novo lokacijo bomo objavili kmalu.

 

Lokacija predstavitve knjige Oblikovanje poslovnih modelov Ljubljana - 39

Ljubljana

Prijava na trening bo možna kmalu. Do takrat vas vabimo, da se vpišete na listo Oblikovanje poslovnih modelov in bodite med prvimi obveščeni o dogodkih, ki jih pripravljamo:

Prijava na listo >>

 

Domov > Trening inovativnosti v poslovnih modelih > Trening

Advertisements

Komentirajte:

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava / Spremeni )

Connecting to %s