Home

Domov > Delavnice dizajn razmišljanja > Napovedana delavnica > Zakaj delavnica Oblikovanje poslovnih modelov?

 
 

NAPOVEDANA DELAVNICA

Oblikovanje poslovnih modelov

Delavnica Oblikovanje poslovnih modelov - datum 24.10.2013

Četrtek, 24.10.2013.
Pričetek delavnice: 12:00.

 

Lokacija delavnice Oblikovanje poslovnih modelov

Maribor
Poslovno proizvodna cona Tezno
Gurmanski hram, Zagrebška c. 92

Eventbrite - Oblikovanje poslovnih modelov

 
 
 
 

ZAKAJ DELAVNICA OBLIKOVANJE POSLOVNIH MODELOV?

S pravim poslovnim modelom do uspeha

Mag. Marko Savić, MBA: »Prepričan sem, da oblikovanje novih poslovnih modelov zagotavlja doseganje znatne dodane vrednosti prodornim organizacijam vseh vrst in velikosti.«

Se v teh zahtevnih časih tudi vi soočate z upadom prodaje? Ali razmišljate o širitvi na nov trg, pa niste prepričani, kako bi to naredili čim bolj učinkovito? Se sprašujete, kako dosegati dodano vrednost, svojemu podjetju pa zagotoviti razvoj in trajnostno rast?

Odgovore na ta vprašanja in druge podobne dileme vam ponuja delavnica o oblikovanju novih poslovnih modelov. V partnerstvu s SPIRIT, javno agencijo Republike Slovenije za spodbujanje podjetništva, inovativnosti, razvoja, investicij in turizma, in ob podpori dŠole Ljutomer delavnice 24. in 25.10.2013 v PPC Tezno organizira Društvo oblikovalcev Slovenije, vodita pa jo mag. Barbarba Prinčič in mag. Marko Savić, MBA.

Delavnica omogoča tako seznanitev z načinom oblikovanja poslovnih modelov kot praktično izkušnjo oblikovanja novih poslovnih modelov, ob tem pa spodbuja sodelovanje udeležencev z različnih področij, izmenjavo izkušenj in mnenj.

Povezujemo dizajn razmišljanje (»Design Thinking«) s konstruktivnimi strategijami razvoja za doseganje trajnostne rasti vseh vrst organizacij.

ZAKAJ SE OBLIKUJE VEČ POSLOVNIH MODELOV?

Po drugi svetovni vojni, v t. i. baby boom generaciji so organizacije prepuščale oblikovanje poslovnega modela izključno vodstvom, morebiti celo samim izvršnim direktorjem.

Tisti direktorji, ki so uspeli najti ustrezen poslovni model, so se morali predvsem izuriti v izvedbi tega modela. Tako so nekateri direktorji največjih organizacij preživeli celotno kariero znotraj enega poslovnega modela. Najkasneje z globalizacijo konec osemdesetih let prejšnjega stoletja se je to klasično obdobje končalo. Danes se vrednosti ustvarjajo ne le z vrednostjo za uporabnike temveč tudi z oblikovanjem novih poslovnih modelov.

Slovenija je samostojna država polnih dvajset let in še malo. In po osamosvojitvi se je zdelo, da bomo ena taka majhna, vitka a uspešna država. Skratka, zdelo se je, da bomo kot Švica. In številne prodorne organizacije v Švici resnično dosegajo debele vrednosti. To je motivacija za delavnico Oblikovanje novih poslovnih modelov. Podati nekatere odgovore na vprašanje: Kako prodorne organizacije dosegajo vrednosti?

 
 
 

 

KAJ JE KLJUČNI RAZLOG ZA OBLIKOVANJE NOVIH POSLOVNIH MODELOV?

Še posebej v večjih organizacijah je ključni razlog za oblikovanje novih poslovnih modelov v zmanjševanju tveganja. Zmanjšanje tveganja možnosti lastnega izginotja. Spreminjajo se namreč celotne industrije. Nekatere še posebej hitro. Organizacije, ki so še včeraj veljale kot zgleden in uspešen primer inovativnosti, danes enostavno ne obstajajo več. Zato se iščejo novi načini širjenja ponudbe in zagotavljanja rasti organizacij.

 
 
 

Si predstavljate, da bi ljudje nehali kupovati avtomobile? Se sliši smešno? Morebiti. Pomembneje je, da ima vaša organizacija pripravljen vsaj scenarij kaj dejansko narediti v takem podobnem primeru. In nekatere najprodorneje avtomobilske družbe na svetu vlagajo v dizajn razmišljanje in eksperimentirajo z novimi poslovnimi modeli, ki več ne predvidevajo lastništva avtomobila. Kako je s tem v vaši organizaciji (tudi če niste proizvajalec avtomobilov)?

Nekatere organizacije, tudi nekatere izmed največjih na svetu so uspele dokazati, da je možno dizajn in dizajn razmišljanje vsaditi v sam DNK organizacije.

 

KAKO SE POVEZUJE DIZAJN RAZMIŠLJANJE S KANVASOM POSLOVNIH MODELOV?

Za oblikovanje uporabniške izkušnje, tudi v oblikovanju poslovnih modelov, je nujno t. i. dizajn razmišljanje. Kaj je dizajn razmišljanje? Po definiciji je dizajn razmišljanje produktivna povezava analitičnega (racionalnega) in intuitivnega (ustvarjalnega) mišljenja.

Zato na delavnici oblikujemo poslovne modele prek Kanvasa poslovnih modelov, ki zahteva združevanje intuitivnega in racionalnega mišljenja v celovito zgodbo.

Na delavnici Oblikovanje poslovnih modelov boste oblikovali najmanj dvanajst poslovnih modelov. Drugi dan delavnice boste imeli možnost preizkusiti in predstaviti vaše lastne ideje, izdelke ali storitve kot poslovne modele. In to brezplačno!

Organizacije morajo biti danes uporabniško-orientirane in ne več le zazrte same vase. Uporabniška izkušnja izkušnja je še posebej ključna za vse nove organizacije. Tu je ključ razvoja inovativnost in rasti organizacij. Danes ni več preprosto ugotoviti kaj je problem? Kaj je tisto kar uporabniki dejansko rabijo? Kaj je vrednost? Če znate postaviti ta vprašanja znotraj vaše organizacije ste na dobri poti, da postanete nepremagljiva, trajnostno uspešna organizacija.

 

Najbolj prodorne organizacije na svetu danes oblikujejo konstruktivne strategije, ki definirajo kako neka organizacija preseže izključno konkurenčnost, tako da postane radikalno bolj uporabna ljudem skupnostim in prihodnjim generacijam kot njeni tekmeci. Zato boste na delavnici dejansko doživeli izkušnjo oblikovanja novih poslovnih modelov, v odvisnosti od števila udeležencev delavnice boste med osem pa vse do dvajset ali več poslovnih modelov. Za trajnostno uspešnost vas in vaše organizacije.

 

Oglas Kako bi vi vaš poslovni model oblikovali? za delavnico Oblikovanje novih poslovnih modelov

Advertisements

Komentirajte:

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava /  Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava /  Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava /  Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava /  Spremeni )

w

Connecting to %s