Domov > Delavnice dizajn razmišljanja > Napovedana delavnica > Kdo vodi delavnico?
NAPOVEDANA DELAVNICA

Četrtek, 24.10.2013.
Pričetek delavnice: 12:00.

Maribor
Poslovno proizvodna cona Tezno
Gurmanski hram, Zagrebška c. 92
KDO VODI DELAVNICO?

BARBARA PRINČIČ
Barbara Prinčič je industrijska oblikovalka, predavateljica na oddelku za industrijsko in unikatno oblikovanje ljubljanske Akademije za likovno umetnost in oblikovanje, Univerze v Ljubljani. Njen spekter delovanja pokriva vzgojo, promocijo stroke in profesionalno prakso. Svoje dolgoletne izkušnje na področju oblikovanja izdelkov tako prenaša na mlajše generacije, s posebnim poudarkom na trajnostnih vsebinah, v čemer se je izpopolnjevala na podiplomskem študiju na Nizozemskem.
Zavidljive izkušnje s področja promocije stroke si je kmalu po diplomi pridobila na Tajvanu, kjer je bivala in delala leto dni. V zadnjem času so njene aktivnosti osredotočene na vpeljavo oblikovanja, vključujoč oblikovalski način razmišljanja (DesignThinking), na vse stopnje izobraževalnega sistema.
Njena teza je, da bo oblikovanje v podjetniškem okolju prepoznano kot logični strateški element, ki ustvarja dodano vrednost, šele takrat, ko bo zavest o tem, da je vse okoli nas oblikovano, plod kontinuitete v posameznikovem vzgojnoizobraževalnem procesu.

Marko Savić je svetovalec za oblikovanje poslovanja v družbi za strateško oblikovalsko svetovanje – Vizuarna. Profesor športne vzgoje, ki ga je življenjska pot zanesla v poslovne vode. Strasten dizajn menedžer, trener in ustanovitelj dŠole Ljutomer.
Po končani fakulteti ob delu konča še dva magistrska študija, prvega iz medijskih študij in drugega iz poslovodenja in organizacije. Njegove izkušnje so s področja tako oblikovanja kot svetovanja za poslovne modele številnim naročnikom iz širokega spektra dejavnosti tako v gospodarstvu kot v javnih in civilnih organizacijah.
Marko trdno verjame v povezovanje tako ekonomije in kreativnih industrij, kot tudi dizajn razmišljanja in inovativnih poslovnih modelov zato ga še posebej a ne izključno motivira sodelovanje z vsemi, ki se prepoznajo kot del dizajna, kulturnih in kreativnih industrij.