Home

Domov > Delavnice dizajn razmišljanja > Napovedana delavnica

 
 

NAPOVEDANA DELAVNICA

Oblikovanje poslovnih modelov

Delavnica Oblikovanje poslovnih modelov - datum 24.10.2013

Četrtek, 24.10.2013.
Pričetek delavnice: 12:00.

 

Ikona lokacije delavnice Oblikovanje novih  modelov

Maribor
Poslovno proizvodna cona Tezno
Gurmanski hram, Zagrebška c. 92

Eventbrite - Oblikovanje poslovnih modelov

 
 
 
 

ZAKAJ DELAVNICA OBLIKOVANJE POSLOVNIH MODELOV?

S pravim poslovnim modelom do uspeha

Mag. Marko Savić, MBA: »Prepričan sem, da oblikovanje novih poslovnih modelov zagotavlja doseganje znatne dodane vrednosti prodornim organizacijam vseh vrst in velikosti.«

Se v teh zahtevnih časih tudi vi soočate z upadom prodaje? Ali razmišljate o širitvi na nov trg, pa niste prepričani, kako bi to naredili čim bolj učinkovito? Se sprašujete, kako dosegati dodano vrednost, svojemu podjetju pa zagotoviti razvoj in trajnostno rast?

 

Odgovore na ta vprašanja in druge podobne dileme vam ponuja delavnica o oblikovanju novih poslovnih modelov. V partnerstvu s SPIRIT, javno agencijo Republike Slovenije za spodbujanje podjetništva, inovativnosti, razvoja, investicij in turizma, in ob podpori dŠole Ljutomer delavnice 24. in 25.10.2013 v PPC Tezno organizira Društvo oblikovalcev Slovenije, vodita pa jo mag. Barbarba Prinčič in mag. Marko Savić, MBA. >

 

KAJ JE KANVAS POSLOVNIH MODELOV?

Devet gradnikov Kanvasa poslovnih modelov

Na delavnici Oblikovanje poslovnih modelov oblikujemo in predvsem iščemo nove poslovne modele s Kanvasom poslovnih modelov. Kanvas je bil predstavljen v knjigi »Business Model Generation«, ki je bila proglašena za poslovno knjigo leta 2011 v Nemčiji.

Kanvas poslovnih modelov izjemno učinkovito uporabljajo tako v nekaterih največjih in najbolj prodornih organizacijah na svetu kot tudi navdušenci v t.i. zagonskih (ali »start-up«) podjetjih.

Najlažje si je Kanvas predstavljati v treh delih:

    1. Prvi, osrednji del Kanvas poslovnih modelov je ponudba vrednosti. Kaj je vrednost, ki jo ponujamo. Kaj je problem, ki ga rešujemo? In kaj je rešitev, ki jo ponujamo?

    2. Desni del kanvasa je t.i. intuitivni del. Pravijo, da imajo ženske bolje razvito intucicijo, zato bi naj bile bolj primerne za oblikovanje kupcev (ja, oblikovanje kupcev), distribucijskih poti, odnosov s kupci in nenazadnje virov prihodkov.

    3. In tretji, levi del Kanvasa je stroškovni ali racionalni del. Katere ključne vire, aktivnosti in partnerje rabimo. In kakšna je struktura ključnih stroškov?

Preberite več o Kanvasu poslovnih modelov >

VIDEO KANVAS POSLOVNIH MODELOV

(2:20 minut, v angleščini)
http://youtu.be/QoAOzMTLP5s
 

LOKACIJA DELAVNICE

Maribor
Poslovno proizvodna cona Tezno
Gurmanski hram, Zagrebška c. 92
 

REZERVIRAJTE DATUM V VAŠ

+ Outlook koledar
+ Google koledar ali
+ iCalendar
 

/

 

GOSTUJOČA PREDSTAVITEV

Načrtovanje razvoja z dizajn razmišljanjem

Predstavljen bo celoten načrtovalski proces razvoja novega izdelka tako, kot je značilno za oblikovalsko stroko. Možnosti procesa sta dve: po induktivni ali po deduktivni metodi; prva je bolj sistematična, znanstvena, druga je bolj intuitivna in sproščena. Ker ima dizajn več obrazov, se tudi oblikovalke in oblikovalci poslužujejo ene ali druge, odvisno od konteksta in kompleksnosti projekta. Včasih tudi od osebnostne narave oblikovalca. Vsi pristopi so legitimni, saj dizajn pravzaprav niha med umetnostjo in tehnokracijo.

Čeprav je dizajn razmišljanje, (ali t.i. »Design Thinking«) refleksiven, pa je razvoj izdelka po induktivni metodi izrazito linearen. Omogoča sprotno preverjanje vsake posamezne razvojne faze, kar je najbolj varna pot za uspeh izdelka na tržišču.

Tako v analitični kot v kreativni fazi gre izdelek skozi pet vidikov obravnave. Pozornost se posveča funkciji, konstrukciji, materialom, stopnji inovacije in kontekstu. Natančna obravnava konteksta zelo pogosto pripelje do tiste izhodiščne točke, na kateri oblikovalec v nadaljevanju razvija oblikovalski koncept, vključujoč težnjo po inovaciji. In inovacije niso le bistvo oblikovanja temveč tudi ključne za razvoj v gospodarskih družbah.

Več o Gostujoči predstavitvi >

 

ARHIV DELAVNIC

Kaj pravijo drugi udeleženci delavnic?

+ Boris Viktorovski, član uprave za prodajo, Don Don

Izkušnjo, ki sem jo pridobil vsekakor priporočam tudi kolegom, ker se prek Oblikovanja novih poslovnih modelov učimo kako delati v skupini in skupaj iskati nove ali kako razviti stare poslovne ideje.

+ Simon Ručigaj, poslovni svetovalec, specialist za medije

Delavnica pod vodstvom Marka Savića se je izkazala kot učinkovit trening hitrega in učinkovitega razmišljanja, iskanja lukenj v predstavi o poslovnih modelih ter inovativnosti v iskanju novih poslovnih priložnosti. Njegov aktiven trenerski pristop je spodbujal aktivnost ves čas delavnice, tempo ni popustil. Organizacija je bila v vseh ozirih odlična. Priporočam.

+ Mitja Jereb, marketing direktor, TSmedia

Zanimiva in uporabna delavnica! V enem dnevu osvojiš transparenten postopek, s katerim bi moral tim vedno preveriti svoje ideje, preden jih začne uresničevati. Gre za način razmišljanja, s katerim tim poslovno perspektivne ideje pospeši, neperspektivne pa pravočasno prizemlji. Delavnico priporočam vsem, ki imajo veliko idej in delajo v timu.

Več o odzivih z delavnic najdete v Arhivu delavnic >

 

KAKO POTEKA DELAVNICA?

Program, odmori in pogoji odpovedi udeležbe

Delavnica poteka v treh delih.

    1. Prvi del je uvajalni. Uvodoma bo razloženo zakaj sploh rabimo poslovno modeliranje na zabavnem primeru iz vsakdanjega življenja. Odgovorili bomo na vprašanje kako prodorne organizacije dosegajo vrednosti in predstavljen bo Kanvas poslovnih modelov.

    2. Po odmoru se v drugem delu najprej predstavi zelo znani primer Nespresso (video, 3:51 minut). In potem se oblikovanje poslovnih modelov tudi res začne. Udeleženci boste oblikovali poslovne modele na izbranem primeru. Velik poudarek bo tako na predstavitvi poslovnih modelov kot na skupinskem sodelovanju.

    3. In v tretjem zaključnem delu, bomo Izvedli t.i. »Pitch one business model«. Oblikovali bomo morebiten novi, inovativni izbrani poslovni model. Vse oblikovane poslovne modele bomo ocenili in najboljšega tudi nagradili.

ODMORI

Delavnica je precej intenzivne narave, ustvarja se pozitivna skupinska dinamika.

Delavnica prvi dan traja štiri ure, predvidena sta dva 15-minutna odmora.

Za navdihujoč konec boste imeli možnost ob koncu prvega dne delavnice pogledati tudi dokumentarni film »Design the new business«

/

DRUGI DAN DELAVNICE – BREZPLAČNA UDELEŽBA

Vsi udeleženci prvega dne delavnice imajo možnost brezplačno preizkusiti, preveriti, predstaviti lastne ideje, zamisli ali projekte kot poslovne modele na drugem dnevu delavnice, ki poteka v petek, 25.10.2013 med 9:00 in 12:00.

Prijave za drugi dan zbiramo neposredno po zaključenem prvem dnevu ali pol ure pred pričetkov delavnice v petek.

POGOJI ODPOVEDI UDELEŽBE

Za vašo morebitno odpoved udeležbe:

  • deset delovnih dni pred delavnico vam povrnemo 80 % kotizacije;
  • pet delovnih dni pred delavnico vam povrnemo 60 % kotizacije; in
  • za odpovedi tri delovne dni pred delavnico vam povrnemo 30 % kotizacije.

Še posebej prosimo udeležence, ki so opravili brezplačno registracijo, da resnično odpovedo udeležbo v primeru, da se delavnice ne morejo udeležiti in s tem omogočijo udeležbo tudi vpisanim na čakalni vrsti. Za brezplačne kotizacije, vračila niso možna.

Vse odpovedi je možno urejati prek registracijske strani delavnice prek;
+ Oblikovanje poslovnih modelov

 

VODENJE IN ORGANIZACIJA

Organizacija in prihod na delavnico

Oblikovanje poslovnih modelov na delavnici poteka v manjših skupinah, običajno po štiri do šest udeleženk in udeležencev.

Začetek delavnice (delavnica se prične ob 12:00) je prijazno prilagojen tudi vsem, ki ste zelo zaposleni.

/

KDO VODI DELAVNICO?

BARBARA PRINČIČ

BARBARA PRINČIČ


Fotografija Marka Savića, ki vodi delavnico Oblikovanje novih poslovnih modelov

MARKO SAVIĆ

Delavnico vodita: mag. Barbara Prinčič in mag. Marko Savić.

ALI SE DELAVNICA SNEMA?

Zasebnost in objava posnetkov delavnice

Na delavnici je dovoljena uporaba vseh snemalnih, zvočnih in drugih pripomočkov. Za morebitne objave slikovnega gradiva ne prevzemamo odgovornosti. Vsekakor so bile dosedanje izkušnje več kot dobre. Še posebej je zaželeno, da si udeleženci delavnice poslikajo modele, ki jih oblikujejo na delavnici.

Za vse, ki ste morebiti uporabniki twitterja priporočamo uporabo globalne lojtre ob vaših twitih o poslovnih modelih, namreč #bmgen. Hvala.

Hkrati moramo pojasniti tudi, da si pridržujemo pravico do uporabe gradiva z delavnice v promocijske namene za širjenje idej pobude Oblikovanje novih poslovnih modelov. Računamo na vaše razumevanje.

DRUŽABNA OMREŽJA

Prenesite delavnico med vaše
+ Twitter zapise

Objavite delavnico v vaš
+ LinkedIn

Poiščite in spremljajte našo
+ Facebook stran

Advertisements

Komentirajte:

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava /  Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava /  Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava /  Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava /  Spremeni )

Connecting to %s