Home

Domov > Knjiga Oblikovanje poslovnih modelov > Orodja + Viri

 
 
ORODJA + VIRI

Pripomočki za oblikovanje vaših poslovnih modelov


Pridružite se skupnosti več kot 650.000 uporabnikom Kanvasa poslovnih modelov.
 

VIR: BUSINESSMODELGENERATION.COM

VIR: BUSINESSMODELGENERATION.COM

Kanvas poslovnih modelov je orodje preizkušeno v najbolj prodornih organizacijah na svetu. Izjemno popularno orodje. Uporablja se v organizacijah ne glede na njihovo velikost. Ne glede na to ali gre za nove organizacije (popularno poimenovane »start-up«) ali stare po letih. Uporabno je tako za analizo in načrtovanje kot souporabo z drugimi orodji kot sta npr. SWOT analiza ali Strategija modrega oceana.

Kanvas poslovnih modelov ima devet gradnikov. Osnovni in centralni je ponudba vrednosti. Vrednost, ki jo ponujate. Vrednost, ki jo ponujate boste najlažje opredelili, če veste kaj je problem, ki ga rešujete? In kaj je rešitev, ki jo ponujate?

Desni del kanvasa je vrednostni ali tudi intuitivni del. Pravijo, da imajo ženske bolje razvito intuicijo, zato bi naj bile bolj primerne za oblikovanje kupcev (ja, oblikovanje kupcev), distribucijskih poti, odnosov s kupci in nenazadnje virov prihodkov. In tretji, levi del Kanvasa je stroškovni ali racionalni del. Katere ključne vire, aktivnosti in partnerje rabimo. Ne pozabite tudi na strukturo ključnih stroškov vašega poslovnega modela!

Brezplačen prenos Kanvasa poslovnih modelov:


 
 

Advertisements

Komentirajte:

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava /  Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava /  Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava /  Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava /  Spremeni )

Connecting to %s