Home

Domov > Knjiga Oblikovanje poslovnih modelov > Odzivi bralcev > dr. Karmen Špiljak, strateginja vsebin in svetovalka

 
 
ODZIVI BRALCEV

Kaj o knjigi pravijo bralke in bralci?

+ dr. Karmen Špiljak, strateginja vsebin in svetovalka

»Pred branjem knjige sem v grobem poznala teorijo »Business Model Canvas«, osnove podjetništva, sodobne organizacije podjetij (20% delovnega časa za kreativnost/»results only« delovni čas …), »design thinking« in kreativno metodologijo razvoja poslovnih idej. Prebrala sem tudi »Drive« (D. Pink), »Human Centered Design Toolkit«, »Change by Design« (T. Brown) itd.

V knjigi sem pričakovala sem nove oblike poslovnih modelov, manj znane zanimive primere dobrih praks (zgodbe) in nekaj konkretne nove metodologije. Pričakovanja so se v veliki meri uresničila, vsaj kar se tiče dobrih praks in nove metodologije.

Knjiga me je vzpodbudila predvsem k iskanju novih znanj in brskanju za več informacijami o zadevah in primerih, ki so omenjeni.

Menim, da knjiga Oblikovanje poslovnih modelov zelo lepo zaokroži sodobne poslovne teorije in sestavi en tak lep kolaž raznih zanimivih in uporabnih informacij (npr. Strategija Modrega Oceana, vzorci delovanja vodij ipd). Hkrati da dovolj zanimivih in relevantnih virov za vse, ki želijo izvedeti več. Dodana vrednost je tudi lokaliziranje knjige s primeri iz slovenskega okolja – dodaten plus, ki bralcem omogočajo, da se s knjigo bolj poistovetijo.

V knjigi mi je bilo najbolj všeč kako je posamezna teorija povezana s konkretnimi primeri dobrih praks in podjetij ter navezovanje nazaj na že omenjene koncepte in ideje. Tako si bralec stvari lažje zapomni in poveže tudi sam. Všeč mi je bila tudi uporaba ženske oblike samostalnikov pri vodstvenih položajih.

Najmanj mi je bilo všeč strukturiranje vsebin: struktura se mi ni zdela logična oz. nisem začutila toka, ki me pelje od začetka do konca na način potovanja po konceptih, idejah, problemih. Začne se npr. z poslovnimi modeli in šele kasneje pride do problemov, ki jih le-ti rešujejo. Zame bi bil bolj naravni tok ravno obraten. Podobno je recimo pri poglavju: Kako uveljaviti disruptivne inovacije v obstoječih organizacijah; najprej je podan odgovor na vprašanje in šele potem se razloži kaj so disruptivne inovacije, meni bi bilo bolj logično obratno.

Knjigo bi priporočila, ker lepo povzame vse vodilne teorije in koncepte o podjetništvu. Je aktualna in ima veliko uporabnih nasvetov, smernic in virov.«

 
VAŠ KOMENTAR

Želite tudi vi podati mnenje o knjigi?

Navežite stik z avtorjem knjige ali brezplačno prenesite prvih 45. strani (nelektorirane) .pdf verzije knjige Oblikovanje poslovnih modelov. Hvala vam že vnaprej!

Naj vam bo spodnjih par vprašanj v pomoč pri pisanju komentarja:

  1. Koliko ste bili pred branjem knjige seznanjeni s temo oblikovanja poslovnih modelov?
  2. Kakšno vsebino ste pričakovali pred branjem? So se vaša pričakovanja uresničila?
  3. Ali vas je knjiga k čemu vzpodbudila? kako se vas je zdelo knjiga »berljiva«?
  4. Kaj se vam zdi ključna vrednost knjige Oblikovanje poslovnih modelov?
  5. Kaj vam je bilo v knjigi najbolj všeč? In kaj najmanj?
  6. Bi knjigo priporočili prijateljem in znancem? Če da, zakaj?
Advertisements

Komentirajte:

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava /  Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava /  Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava /  Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava /  Spremeni )

Connecting to %s