Home

Domov > Knjiga Oblikovanje poslovnih modelov > Odzivi bralcev

 
 
ODZIVI BRALCEV

Kaj o knjigi pravijo bralke in bralci?


»… udeležbo na delavnici »Oblikovanje poslovnih modelov« potrebno dati pod izobraževalne prioritete. «

Kaj o knjigi pravijo bralke in bralci?

»Knjiga Oblikovanje poslovnih modelov na enem mestu povzema zelo zanimive primere dobrih praks (tudi iz slovenskega prostora), poudarja pomen vodij, opozarja na pomembne dejavnike, ki vplivajo na reševanje problemov. Poudarja zavedanje o pomenu oblikovanja novih poslovnih modelov. Odgovarja na vprašanje, kako priti s pomočjo oblikovanja poslovnih modelov od zgolj ideje do izvrstnega produkta. Vsebina knjige je uporabna ne samo v poslovnem okolju, temveč tudi v zasebnem življenju.

Že zaradi spremljanja avtorjevih preteklih prispevkov oziroma objav sem v pričujoči knjigi pričakovala predstavitve primerov dobrih praks, ključne informacije za uspešen razvoj podjetij, vendar ne v takšnem obsegu. Knjiga je vsekakor uresničila ter presegla moja pričakovanja, saj poleg že navedenega govori tudi o vlogi vodje, vodenju, vzorcih delovanja vodij, o rešitvah problemov z dizajn razmišljanjem.

Branje knjige me je vzpodbudilo k še dodatnemu prebiranju tovrstnih vsebin, k iskanju boljših oz. inovativnih rešitev za reševanje problemov, k razmišljanju, kako pomembno si je ob pravem času postaviti prava vprašanja ter poiskati odgovore zanje. >«

—mag. Gordana Mikunovič, višja svetovalka na Upravni enoti Črnomelj



 

+ mag. Miran Vršec, prokurist Nova Panorama, direktor Inštituta za korporativne varnostne študije

 

»Knjigo sem prebral in mislim, da je izjemno zanimiva in poučna. Bi jo moral prebrati vsak študent poslovnih ved in vsak, ki se v praksi ukvarja z vodenjem, razvojem, marketingom in znamčenjem (»brandig-om«). Jaz jo bom priporočil mojim…«
>

 

+ Mitja Učakar, svetovalec uprave, NLB

 

»V poklonu vsem mojstrom, ki jih avtor knjige občuduje, lahko bralec brez težav pride do seznama vseh pomembnih mislecev dizajn razmišljanja.

Gre za kompendij ključnih misli različnih obdobij in panog, kar učinkovito ponazarja eno bistvenih sestavin sodobnega menedžmenta, naraščajoče kompleksnosti poslovanja in potrebe po poenostavitvah. Slednje lepo povzema Drucker z izjavo, da ne pozna uspešnega menedžerja, ki se ni bil sposoben osredotočiti. Za hiter pregled vsebine in možnostjo nadaljnjega raziskovanja obsežnega nabora virov, bo knjiga dobrodošel pripomoček ljubiteljem reševanja sodobnih izzivov vodenja, inoviranja in razmišljanja.

Sam bi strukturo knjige oblikoval malo drugače, začel s poglobljenim uvodom v dizajn in s kanvasom, nadaljeval pa z zgodbami po gradnikih izbranega modela kanvasa…«
>

 

+ dr. Karmen Špiljak, strateginja vsebin in svetovalka

 

»Pred branjem knjige sem v grobem poznala teorijo »Business Model Canvas«, osnove podjetništva, sodobne organizacije podjetij (20% delovnega časa za kreativnost/»results only« delovni čas …), »design thinking« in kreativno metodologijo razvoja poslovnih idej. Prebrala sem tudi »Drive« (D. Pink), »Human Centered Design Toolkit«, »Change by Design« (T. Brown) itd.

V knjigi sem pričakovala sem nove oblike poslovnih modelov, manj znane zanimive primere dobrih praks (zgodbe) in nekaj konkretne nove metodologije. Pričakovanja so se v veliki meri uresničila, vsaj kar se tiče dobrih praks in nove metodologije.

Knjiga me je vzpodbudila predvsem k iskanju novih znanj in brskanju za več informacijami o zadevah in primerih, ki so omenjeni.«
>

 
VAŠ KOMENTAR

Želite tudi vi podati mnenje o knjigi?

Navežite stik z avtorjem knjige ali brezplačno prenesite prvih 45. strani (nelektorirane) .pdf verzije knjige Oblikovanje poslovnih modelov. Hvala vam že vnaprej!

Naj vam bo spodnjih par vprašanj v pomoč pri pisanju komentarja:

  1. Koliko ste bili pred branjem knjige seznanjeni s temo oblikovanja poslovnih modelov?
  2. Kakšno vsebino ste pričakovali pred branjem? So se vaša pričakovanja uresničila?
  3. Ali vas je knjiga k čemu vzpodbudila? kako se vas je zdelo knjiga »berljiva«?
  4. Kaj se vam zdi ključna vrednost knjige Oblikovanje poslovnih modelov?
  5. Kaj vam je bilo v knjigi najbolj všeč? In kaj najmanj?
  6. Bi knjigo priporočili prijateljem in znancem? Če da, zakaj?

 

Advertisements

Komentirajte:

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava / Spremeni )

Connecting to %s