Home

Domov > Knjiga Oblikovanje poslovnih modelov > O knjigi

 
 

O KNJIGI

Oblikovanje poslovnih modelov


Kje se skriva ključ do debelih vrednosti v prodornih organizacijah?

OBLIKOVANJE IN ILUSTRACIJE: POLONCA PETERCA

OBLIKOVANJE: POLONCA PETERCA

Knjiga Oblikovanje poslovnih modelov : Kje se skriva ključ do debelih vrednosti v prodornih organizacijah? je nastala z namenom ponuditi primere, drugačne pristope in načine reševanja problemov. Ena od definicij dizajna namreč pravi, da je le ta pravzaprav točno to – reševanje problemov. Avtor knjige Marko Savić zato trdne verjame, da ima dizajn osrednjo vlogo v nastajanju novih poslovnih modelov, ki so ključni za trajnostni razvoj organizacij tako v gospodarstvu kot širše v družbi.

Poslanstvo knjige je osveščanje povezave novih, inovativnih poslovnih modelov (ang. Business Model Innovation) z dizajnom razmišljanja (ang. Design Thinking). V knjigi je predstavljena vizija, kjer konstruktivne strategije, ki temeljijo na petih temeljih (prednosti v manjših izgubah; odzivnost; odpornost; kreativnost; dejanska razlika) vodijo v dobrobit tako posameznice in posameznike kot tudi posamezne skupnosti in celotno družbo že danes in v prihodnje.

»Poslovni model gre od ideje do prilagajanja tej. Od intuicije k racionalnosti. Od čutenja k umu. Od zavesti k razumu. Od srca k logiki. Poslovni model omogoča eksperimentiranje, ki je danes elementarno.« iz spremne besede Tadeje Bučar, kreativne voditeljice PUNKTcc >>


 

Advertisements

Komentirajte:

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava / Spremeni )

Connecting to %s