Domov > Knjiga Oblikovanje poslovnih modelov > O knjigi
O KNJIGI
Kje se skriva ključ do debelih vrednosti v prodornih organizacijah?
Knjiga Oblikovanje poslovnih modelov : Kje se skriva ključ do debelih vrednosti v prodornih organizacijah? je nastala z namenom ponuditi primere, drugačne pristope in načine reševanja problemov. Ena od definicij dizajna namreč pravi, da je le ta pravzaprav točno to – reševanje problemov. Avtor knjige Marko Savić zato trdne verjame, da ima dizajn osrednjo vlogo v nastajanju novih poslovnih modelov, ki so ključni za trajnostni razvoj organizacij tako v gospodarstvu kot širše v družbi.
Poslanstvo knjige je osveščanje povezave novih, inovativnih poslovnih modelov (ang. Business Model Innovation) z dizajnom razmišljanja (ang. Design Thinking). V knjigi je predstavljena vizija, kjer konstruktivne strategije, ki temeljijo na petih temeljih (prednosti v manjših izgubah; odzivnost; odpornost; kreativnost; dejanska razlika) vodijo v dobrobit tako posameznice in posameznike kot tudi posamezne skupnosti in celotno družbo že danes in v prihodnje.
»Poslovni model gre od ideje do prilagajanja tej. Od intuicije k racionalnosti. Od čutenja k umu. Od zavesti k razumu. Od srca k logiki. Poslovni model omogoča eksperimentiranje, ki je danes elementarno.« iz spremne besede Tadeje Bučar, kreativne voditeljice PUNKTcc >>