Home

Domov > Knjiga Oblikovanje poslovnih modelov

 
 

O KNJIGI

Oblikovanje poslovnih modelov


Kje se skriva ključ do debelih vrednosti v prodornih organizacijah?

OBLIKOVANJE IN ILUSTRACIJE: POLONCA PETERCA

OBLIKOVANJE: POLONCA PETERCA

Knjiga Oblikovanje poslovnih modelov : Kje se skriva ključ do debelih vrednosti v prodornih organizacijah? je nastala z namenom ponuditi primere, drugačne pristope in načine reševanja problemov.

Poslanstvo knjige je osveščanje povezave novih, inovativnih poslovnih modelov (ang. Business Model Innovation) z dizajnom razmišljanja (ang. Design Thinking). V knjigi je predstavljena vizija, kjer konstruktivne strategije, ki temeljijo na petih temeljih (prednosti v manjših izgubah; odzivnost; odpornost; kreativnost; dejanska razlika) vodijo v dobrobit tako posameznice in posameznike kot tudi posamezne skupnosti in celotno družbo že danes in v prihodnje.

»Poslovni model gre od ideje do prilagajanja tej. Od intuicije k racionalnosti. Od čutenja k umu. Od zavesti k razumu. Od srca k logiki.« iz spremne besede Tadeje Bučar, kreativne voditeljice PUNKTcc >>

 
 

¸

NAROČITE KNJIGO

 

Naročila knjige

  • Knjiga je na voljo tudi v vseh dobrih knjigarnah.
  • Vas zanima predogled knjige? Na voljo je izdaten predogled eksperimentalne [beta] različice knjige Oblikovanje poslovnih modelov >> [45 strani, .pdf, 2 MB]
  • Želite biti med prvimi obveščeni o predstavitvah knjige Oblikovanje poslovnih modelov in drugih povezanih dogodkih? Prijavite se na knjižno listo:

Prijava na knjižno listo >>

ODZIVI BRALCEV

 

Kaj o knjigi pravijo…


»… udeležbo na delavnici »Oblikovanje poslovnih modelov« potrebno dati pod izobraževalne prioritete. «

+ mag. Gordana Mikunovič, višja svetovalka na Upravni enoti Črnomelj

 

»Knjiga Oblikovanje poslovnih modelov na enem mestu povzema zelo zanimive primere dobrih praks (tudi iz slovenskega prostora), poudarja pomen vodij, opozarja na pomembne dejavnike, ki vplivajo na reševanje problemov. Poudarja zavedanje o pomenu oblikovanja novih poslovnih modelov. Odgovarja na vprašanje, kako priti s pomočjo oblikovanja poslovnih modelov od zgolj ideje do izvrstnega produkta. Vsebina knjige je uporabna ne samo v poslovnem okolju, temveč tudi v zasebnem življenju.

Že zaradi spremljanja avtorjevih preteklih prispevkov oziroma objav sem v pričujoči knjigi pričakovala predstavitve primerov dobrih praks, ključne informacije za uspešen razvoj podjetij, vendar ne v takšnem obsegu. Knjiga je vsekakor uresničila ter presegla moja pričakovanja, saj poleg že navedenega govori tudi o vlogi vodje, vodenju, vzorcih delovanja vodij, o rešitvah problemov z dizajn razmišljanjem.

Branje knjige me je vzpodbudilo k še dodatnemu prebiranju tovrstnih vsebin, k iskanju boljših oz. inovativnih rešitev za reševanje problemov, k razmišljanju, kako pomembno si je ob pravem času postaviti prava vprašanja ter poiskati odgovore zanje.« >

 

Advertisements

Komentirajte:

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava / Spremeni )

Connecting to %s