Domov > Prodorne družbe: Marko Savić
Številni pobude so nastale v zadnjih letih za novo družbeno pogodbo. Moč potrošnikov kot takih se veča in organizacije se enostavno morajo temu prilagoditi. Smiselno je vsaj delno vzpostaviti dvosmerno konverzacijo z vašimi potrošniki.
Spremembe, ki se dogajajo je Tim Brown opredelil na treh ravneh:
- Črta, ki opredeljuje razliko med produkti in storitvami postaja vedno bolj zamegljena. Potrošniki ne pričakujejo več le izključno ustreznega funkcionalnega delovanja temveč predvsem neko širšo izkušnjo zadovoljstva.
- Dizajn razmišljanje, ki je bilo včasih omejeno na diskretne produkte in storitve, se uporablja v ne-slutenih obsegih za kompleksne sisteme.
- Na obzorju se svita prepoznavnost tako med proizvajalci, potrošniki, kot med vsemi vmesnimi členi, da vstopamo v obdobje mej. Cikla množične proizvodnje in množične potrošnje, ki sta opredelila industrijsko dobo preprosto nista več vzdržna.
Razmišljanje v klasičnih oglaševalskih pojmih, kot recimo »trg kupcev« ali »trg prodajalcev« enostavno ni več možno.
Vir:
Tim Brown. 2009. Change by design: how design thinking transforms organizations and inspires innovation.
Morebiti vas bo zanimalo tudi:
Dizajn razmišljanje za družbeno dobro. Intervju z David Kelley-em
Cikel dizajn razmišljanje je možno postaviti kot —Razumevanje—Opazovanje—Vizualizacije—Iteracije—. David Kelley v intervjuju pojasni zakaj je dizajn razmišljanje za družbeno dobro.
Tim Brown: Prevladujoči model v razvitem svetu ne deluje
Ideja oblikovanje produktov, storitev in poslovnih modelov za ustvarjanje nove vrednosti in ne le za spodbujanje potrošniškega cikla. Čeprav iz leta 2009, še vedno zelo aktualna.
Zakaj je bistvo dizajna reševanje problemov?
Kako je možno z uporabo dizajn razmišljanja povečati vpliv dizajna in reševati nekatere bolj kompleksne probleme današnjega časa. Tim Brown v povzetku in v video nagovoru vse to pojasni.