Home

Domov > Prodorne družbe: Marko Savić

Številni pobude so nastale v zadnjih letih za novo družbeno pogodbo. Moč potrošnikov kot takih se veča in organizacije se enostavno morajo temu prilagoditi. Smiselno je vsaj delno vzpostaviti dvosmerno konverzacijo z vašimi potrošniki.

Spremembe, ki se dogajajo je Tim Brown opredelil na treh ravneh:

  1. Črta, ki opredeljuje razliko med produkti in storitvami postaja vedno bolj zamegljena. Potrošniki ne pričakujejo več le izključno ustreznega funkcionalnega delovanja temveč predvsem neko širšo izkušnjo zadovoljstva.
  2. Dizajn razmišljanje, ki je bilo včasih omejeno na diskretne produkte in storitve, se uporablja v ne-slutenih obsegih za kompleksne sisteme.
  3. Na obzorju se svita prepoznavnost tako med proizvajalci, potrošniki, kot med vsemi vmesnimi členi, da vstopamo v obdobje mej. Cikla množične proizvodnje in množične potrošnje, ki sta opredelila industrijsko dobo preprosto nista več vzdržna.

Razmišljanje v klasičnih oglaševalskih pojmih, kot recimo »trg kupcev« ali »trg prodajalcev« enostavno ni več možno.

Vir:
Tim Brown. 2009. Change by design: how design thinking transforms organizations and inspires innovation.

Morebiti vas bo zanimalo tudi:

Ikona za zapis Dizajn razmišljanje za družbeno dobro. Intervju z David Kelley-em

Dizajn razmišljanje za družbeno dobro. Intervju z David Kelley-em
Cikel dizajn razmišljanje je možno postaviti kot —Razumevanje—Opazovanje—Vizualizacije—Iteracije—. David Kelley v intervjuju pojasni zakaj je dizajn razmišljanje za družbeno dobro.

 

Spremembe za novo družbeno pogodbo je možno opredeliti na treh ravneh

Tim Brown: Prevladujoči model v razvitem svetu ne deluje
Ideja oblikovanje produktov, storitev in poslovnih modelov za ustvarjanje nove vrednosti in ne le za spodbujanje potrošniškega cikla. Čeprav iz leta 2009, še vedno zelo aktualna.

 

Zakaj je bistvo dizajna reševanje problemov?

Zakaj je bistvo dizajna reševanje problemov?
Kako je možno z uporabo dizajn razmišljanja povečati vpliv dizajna in reševati nekatere bolj kompleksne probleme današnjega časa. Tim Brown v povzetku in v video nagovoru vse to pojasni.

Komentirajte:

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava / Spremeni )

Connecting to %s