Domov > Prodorne družbe: Marko Savić
Verjetno nevede. A jih. Vsaka slikarka oblikuje nove poslovne modele. V procesu ustvarjanje slikarji ustvarijo modele ali prototipe slik. Iz nekaterih potem nastanejo slike, tako ali drugače mojstrovine. Čeprav je težko reči, da je sama izdelava prototipov, kar so med drugim tudi manjše slike, že oblikovanje novih poslovnih modelov, je to vsekakor dobra podlaga.
Slikanje modelov slik je zelo pomemben del vsake slikarke. Ne glede na njeno uveljavljenost. Kaj omogočajo modeli slik? V prvi vrsti slikarjem omogočajo lastno oceno. Od tu naprej bi se oblikovanje poslovnih modelov šele pričelo. V prvi vrsti stik s kupci. In to verjetno že počnejo številni med slikarji. Da razstavljajo modele slik (in še ne prave slike), ob priložnostih, ki se ponudijo. Tako imajo možnost dobiti tudi zunanjo povratno informacijo, potrditev ali pač zavrnitev lastnih občutkov.

SLIKE: MITJA FICKO
In kaj bi bilo nadaljevanje v oblikovanje novih poslovnih modelov kot tako? Na primer s pomočjo Kanvasa poslovnih modelov? Vprašanje, na katerega bodo odgovor sami agenti in kuratorji slikarjev težko našli. Modeli slik so ponudba vrednost za slikarje. Kaj je vrednost? To mora ugotoviti slikarka najprej sama. In če zna to tako na intuitivni kot racionalni ravni je to že zmaga. In to je verjetno najtežje. Skupina partnerjev iz različnih disciplin bi znala biti pri tem v odločilno pomoč.
Morebiti vas bo zanimalo tudi:
Kako vemo, da je Wikipedia prestala preizkus časa?
Ali je kdo pričakoval pred več kot desetimi leti, da bo poslovni model Wikipedije prestal preizkus časa? Verjetno s klasičnim ekonomskim razmišljanje le redko kdo. A danes vemo, da so tako poslovni model, motivacijska shema sodelujočih in so-delovanje vseh vpletenih več kot preživeli preizkus časa.
Kaj je bilo ključno za uspešen razvoj Google-a?
Na začetku razvoja danes izjemno uspešne družbe Google je bil ključen vzorec poslovnega modela Dolgi rep. Takratni direktor družbe Eric Schmidt je bil ob pravem času na pravem mestu.
Zakaj sedem let graditi ponudbo vrednosti? Drupal poslovni model
Zakaj sedem let graditi ponudbo vrednosti? In to brez resnega plačila! Kako je ob tem možno trditi še, da je to uspešen poslovni model? Ustanovitelj Drupal-a to s svojim primerov nedvomno dokazuje.