Home

Domov > Vodenje: Marko Savić

Je možno spremeniti vašo službo v vaše poslanstvo? Bi šli v službo, če bi zjutraj, ko se zbudite zagledali SMSporočilo, da imate deset milijonov evrov na bančnem računu. Preverite in ne, ni šala. Res jih imate. Bi šli v službo? Verjetno ne.

Še eno vprašanje. Bi nosili poslanstvo vaše organizacije zapisano v vaši denarnici še deset let zatem, ko ste že upokojeni? In ga prebrali nekajkrat na teden? Verjetno ne.

To je verjetno zaradi tega, ker vam vaša služba ni vaše poslanstvo.

Da je precej ljudem njihova služba neokusna, milo rečeno, ni nič novega. Rao ima možnost o tem brati tisoče poročil njegovih študentov. In v precej primerih gre za največje in najbolj znane organizacije in družbe na svetu. Študenti so iz predmeta Kreativnost in osebno mojstrstvo (v prostem prevodu, v originalu se predmetu reče »Creativity and Personal Mastery«).

POSLANSTVO ORGANIZACIJE PRIHODNOSTI

Bi moralo zagotavljati nekaj precej večjega kot je organizacija sama. In potem tudi dejansko živeti to poslanstvo. Kajti vedeti moramo, da klasična kapitalistična ideja, kjer vsaka oseba skrbi le za svoje lastno dobro in trgi potem to sebično dejavnost nekako magično pretvorijo v družbeno dobro—umira. In ta trditev je bila postavljena še pred začetkom gospodarske krize v začetku leta 2008.

HOLSTEE MANIFEST
Holstee-Manifesto

HOLSTEE MANIFESTO. VIR SLIKE: NISSIMNABAR.WORDPRESS.COM

ZAPOSLENI V ORGANIZACIJI PRIHODNOSTI

Organizacija prihodnosti bo svoje zaposlene in sodelavce obravnavala z upoštevanjem naslednjih atributov:

  • Zaupanje.
  • Pravičnost.
  • Učenje.
  • Kompetentnost.
  • Zabava.
  • Fleksibilnost.

Organizacija prihodnosti ne bo poskušala »motivirati« zaposlenih. Zato, ker bo naredila precej dolgo pot, da bo ugotovila kaj demotivira in povzroča nezadovoljstvo in bo vzroke nezadovoljstva skušala odstraniti, karkoli že so. Pot, ki si jo postavi organizacija, je skušati doseči skupen občutek o poslanstvu organizacije same. Zmanjšati torej prepad med deklariranim poslanstvom organizacije in tem kar zaposleni dejansko čutijo in mislijo.

KUPCI V ORGANIZACIJI PRIHODNOSTI

Organizacije prihodnosti se zavedajo, da ima zagotavljanje storitev za kupce, ki bodo opredeljene v samih presežnikih precej več za opraviti z zaposlenimi v organizaciji kot s kupci samimi. Ja, z zaposelnimi samimi. Ko zaposleni zagotavljajo storitve v presežnikih to vedo in čutijo. In za to živijo. Taki zaposleni ljubijo svoje delo in so polni energije. Nimajo težav z »motivacijo«.

Zadovoljstvo kupcev je tu potem seveda samoumevno. In le-to zagotavlja t.i. dobre dobičke. Si predstavljate proizvajalca oblek, ki vam ponuja do-življenjsko zagotovilo vračila denarja v primeru nezadovoljstva z njegovo obleko? Družba L. L. Bean je zaslužila stotine milijone dolarjev dobička od kupcev, ki so kupovali njene obleke spet in spet in spet.

Dobri dobički se ustvarjajo, ko je organizacija tako usklajena s svojimi deležniki, da so zaposleni več kot zadovoljni in postane delo v organizaciji živahno in polno veselja.

Vir
Srikumar S. Rao. 2009. A Different Kind of Company.

trening inovativnost poslovnih modelov

Morebiti vas bo zanimalo tudi:

Emocionalna inteligenca je bistvenega pomena v vodenju
Emocionalna inteligenca je dvakrat bolj pomembna za izjemno učinkovitost vodenja kot druge tehnične in kognitivne sposobnosti. Še dobro, da se je emocionalne inteligence možno tudi priučiti v današnjem času naraščajočega so-delovanja, neustavljive globalizacije in informacijske ekonomije

 
 
 

Ikona za zapis Kako veliki vodje vzpodbujajo delovanje?

Kako veliki vodje vzpodbujajo delovanje?
Vsi veliki vodje komunicirajo najprej Zakaj, potem Kako in šele potem Kaj. Simon Sinek je ta vzorec poimenoval Zlati krog. In zakaj vi vstanete vsako jutro?

 

Ikona za zapis Uspešne vodje delujejo kot vlagatelji tveganega kapitala

Uspešne vodje delujejo kot vlagatelji tveganega kapitala
V organizacijah je smiselno staviti na raznolikost v prepletanju starosti, kultur in disciplin. Uspešne vodje pri tem uporabljajo model kot da so vlagatelji tveganega kapitala.

Komentirajte:

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava /  Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava /  Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava /  Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava /  Spremeni )

w

Connecting to %s