Home

Domov > Prodorne družbe: Marko Savić

Kako je možno, da je bil razvoj Drupala, platforme za bloge in spletne strani (podobno kot WordPress na kateri se piše ta blog, ki ga berete) prvih sedem let na popolnoma nepridobitni ravni a kljub temu njegov ustvarjalec trdi, da je bil to dober poslovni model?

Drupal je platforma, ki je prosto dostopna kot odprto-kodni projekt. To je pomenilo, da je imel po sedmih letih razvoja njegov ustvarjalec, Dries Buytaert, v žepu celih 400 €. Kljub temu, da je vmes pomagal k delovanju spletnih mest MTV v Veliki Britaniji, da je imel množico oboževalcev, ki so ga prepoznavali celo na plaži, da je na eni izmed Drupal konferenc na njegov poziv vstalo skoraj vseh 3.000 udeležencev konference.

NA FOTOGRAFIJI: DRIES BUYTAERT
Fotografija Dries Buytaert-a

PHOTO: MILLER MOBIE

To je bil izvrsten poslovni model, ker je njegov ustvarjalec imel možnost razvijati, ugotavljati, dopolnjevati… ponudbo vrednosti. Celih sedem let. S številnimi zunanjimi partnerji, ki podobno kot on za to niso nujno da prejemali plačila. A ko se je odločil ustanoviti podjetje, je dokaj hitro zbral sedem milijonov dolarjev ustanovnega kapitala in ni dvoma, da je podlagi tisoč in tisoč referenc brez večjih težav tudi pridobival nove naročnike za njegovo podjetje.

Vir
Why I Stopped Giving It Away. 2012. Inc.com.

Enhanced by Zemanta

 

Morebiti vas bo zanimalo tudi:

Ikona za zapis Kako vemo, da je Wikipedia prestala preizkus časa?

Kako vemo, da je Wikipedia prestala preizkus časa?
Ali je kdo pričakoval pred več kot desetimi leti, da bo poslovni model Wikipedije prestal preizkus časa? Verjetno s klasičnim ekonomskim razmišljanje le redko kdo. A danes vemo, da so tako poslovni model, motivacijska shema sodelujočih in so-delovanje vseh vpletenih več kot preživeli preizkus časa.

 
 
 

Ikona za zapis Kaj je bilo ključno za uspešen razvoj Google-a?

Kaj je bilo ključno za uspešen razvoj Google-a?
Na začetku razvoja danes izjemno uspešne družbe Google je bil ključen vzorec poslovnega modela Dolgi rep. Takratni direktor družbe Eric Schmidt je bil ob pravem času na pravem mestu.

One thought on “Zakaj sedem let graditi ponudbo vrednosti? Drupal poslovni model

Komentirajte:

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava / Spremeni )

Connecting to %s