Home

Domov > Inovativnost: Marko Savić

Po t.i. notranjih (»insijderskih«) informacijah, ki so jih meni predstavili, je bil Nintendo pravzaprav v zelo velikih težavah preden je razvil Wii – igralno konzolo, ki je požela izjemen uspeh in jo občudujejo vse možne generacije, od otrok do starostnikov. Kaj je naredil Nintendo?

Osredotočil se je na kreativnost. In ne na tehnologijo. Prenehal je tekmovati s konkurenco (Microsoft in Sony) v razvoju visokozmogljivih grafičnih iger, ki tako ali tako zanimajo le najbolj zagrete igralce. Nintendo se je raje odločil za

+ nizkocenovno razliko-valnost;
+ fokus je bil postavljen na občasne igralce;
+ tudi poslovni model je bil inovativno postavljen.

Šlo je za tipično dizajn inovacijo, ki ni temeljila na visoko-tehnološkiih dosežkih. Kaj je značilno za dizajn inovacije? Da je v takih organizacijah dizajn temelj vsega (podobno je bilo v Iskri v Sloveniji pred desetletji), zato so prvi-na-trgu in običajno vzpodbujajo odziv mi-bi-tudi s strani konkurence.

PRIMERI UPORABE NINTENDO WII

Fotografije igralcev Nintendo Wii

Študije so pokazale, da so v dizajn usmerjena podjetja v vseh vrstah industrij prekosila dosežke na trgu v splošnem, kar kaže, da gresta dizajn in inovativnost z roko v roki s finančno uspešnostjo. —Design Council (.pdf dokument)

Dodaten vir
The Design Dividend.

Enhanced by Zemanta

 
trening inovativnost poslovnih modelov

Morebiti vas bo zanimalo tudi:

ikona za zapis Zakaj so dizajn inovacije izjemno uspešne? Primer Nintendo

Kako in zakaj postati inovativna družba?
Kako z inovativnostjo do rasti družb, bodisi javnih (vladnih) bodisi socialnih podjetnikov ali večnacionalnih korporacij? Inovativnost, ki je moteča temelji na ne-visoko-tehnoloških zamislih in je še posebej primerna za današnji kompleksni čas, ko je vsega preveč.

 
 

Ikona za zapis Strategija modrega ocena in Kanvas poslovnih modelov

Strategija modrega ocena in Kanvas poslovnih modelov
Primer Nintendo Wii kaže, da je možno tudi ob zmanjšanju ali celo ukinitvi vlaganj v raziskave in razvoj doseči inovativne preboje. Skrivnost je v ustvarjanju nove vrednosti za uporabnike. Strategija modrega oceana nam zna biti pri tem v pomoč.

Komentirajte:

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava /  Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava /  Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava /  Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava /  Spremeni )

Connecting to %s