Home

Domov > Prodorne družbe: Marko Savić

Ali ste vedeli kaj je bilo ključno za poslovni uspeh ene najbolj prodornih družb na svetu – Google? Sem vam zdi, da je bil Google že od nekdaj samoumeven stroj za produkcijo denarja? Jah, ne bo ravno držalo. So imeli na začetku obstoja kar precej nestanovitno obdobje.

Kot ključni dejavnih za uspeh Google se šteje objava članka Long Tail, glavnega urednika revije WIred, Chris Anderson-a, ki je pozneje objavil izjemno vplivno knjigo The Long Tail: Why the Future of Business is Selling Less of More. No, ta članek o dolgem repu, je imel izjemen vpliv na tedanjega direktorja Googla, Eric Schmidt-a, ki je na podlagi tega vzorca poslovnega modela (dolgi rep je eden od vzorcev poslovnih modelov) postavil Googlovo izjemno uspešno strategijo ali bolje rečeno tudi filozofijo.

Uspeh s tekstovnimi oglasi ob ključnih iskalnih besedah je bil le del iskanja ustreznega poslovnega modela. Čisti zadetek v polno. Pravi človek ob pravem času na pravem mestu, če mene vprašate.

Prikaz poslovnega modela Google-a - Dolgi rep

Enhanced by Zemanta

 
trening inovativnost poslovnih modelov

Morebiti vas bo zanimalo tudi:

Ikona za zapis Kako vemo, da je Wikipedia prestala preizkus časa?

Kako vemo, da je Wikipedia prestala preizkus časa?
Ali je kdo pričakoval pred več kot desetimi leti, da bo poslovni model Wikipedije prestal preizkus časa? Verjetno s klasičnim ekonomskim razmišljanje le redko kdo. A danes vemo, da so tako poslovni model, motivacijska shema sodelujočih in so-delovanje vseh vpletenih več kot preživeli preizkus časa.

 
 
 

Zakaj sedem let graditi ponudbo vrednosti? Drupal poslovni model
Zakaj sedem let graditi ponudbo vrednosti? In to brez resnega plačila! Kako je ob tem možno trditi še, da je to uspešen poslovni model? Ustanovitelj Drupal-a to s svojim primerov nedvomno dokazuje.

Komentirajte:

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava /  Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava /  Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava /  Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava /  Spremeni )

Connecting to %s